Första barnet bf i juli 2014
Är det någon som vill fixa?
Nu har jag precis skapat en grupp på Facebook åt oss från tråden! Den heter precis samma som här, "Första barnet BF i juli 2014"
Hoppas så många som möjligt hittar dit, skulle vara jätte kul! :)
Funkar den nu?
Nope ska apostroferna va med?
Nu hittade någon till gruppen! :)
Säg till när jag ska sluta gruppen så gör jag det! :)
Fy vad tråkigt! Hoppas allt blir bra.!Styrkekramar till dig!
Ang Facebook så har jag precis gjort gruppen "sluten", om jag inte bjuder in er på stört beror det på att jag och sambon är på en liten mini semester på Öland och njuter. Lovar att jag bjuder in er som skriver PM till mig med för och efternamn så fort jag ser det.
Igår var vi på föreläsning, vår första. Det var så roligt och spännande! Idag gjorde jag en glykosbelastning och träffade vår BM, allt var bra och mitt SF mått låg på 33. Vilket var bra för min kurva. Bebisen hade sitt huvud neråt, och var på väg att "fästa sig". Imorgon ska vi på TUL, ska bli så spännande och se hur mycket han har växt till sig. 59 dagar kvar, går så jäkla fort. Men skulle vilja ha honom här redan nu <3
Igår var vi på föreläsning, vår första. Det var så roligt och spännande! Idag gjorde jag en glykosbelastning och träffade vår BM, allt var bra och mitt SF mått låg på 33. Vilket var bra för min kurva. Bebisen hade sitt huvud neråt, och var på väg att "fästa sig". Imorgon ska vi på TUL, ska bli så spännande och se hur mycket han har växt till sig. 59 dagar kvar, går så jäkla fort. Men skulle vilja ha honom här redan nu <3
Tänk er att snart snart snart har vi våra hjärtegryn här. Jag längtar ihjäl mig ????
Nää jag är så ledsen just nu så jag tror jag går in i väggen snart!
Var till läkaren förr förra veckan och dom sjukskrev mig tills igår, 50%.
Kände nu att jag kan fortsätta jobba 50%, men det orkar dom inte fixa utan menar på att jag kan vara hemma eller jobba 100%. Arbeta 100% klarar jag aldrig av, och att vara hemma i nästan två månader innan bebisen kommer, fy vad tråkigt....
I alla fall så sjukskrev jag mig idag, och då måste jag ha läkarintyg. Vilket dom vägrar ge mig. Så jag får väl svälja allt nu och ta ut mina föräldradagar. Ska ringa fk när jag fått mer skinn på näsan. Är helt slut/förstörd nu. Sambon har skadat sig så han går också hemma, tvingas nu tillbaka till jobbet så vi kan betala räkningar.. Fyfan vilken jäkla sörja!
Var på bröllop i helgen och när folk glömde mitt namn, vilket är vanligt, så var jag "den gravida".
Känner mig jättenere idag och vill inte alls gå till jobbet imorgon. Hur gör ni andra med att peppa er själva?
Grattis till alla bebisar, vad roligt!! :)
Jag har en fråga angående fb gruppen jag startade åt oss, det är väldigt många som vill gå med i den och jag har ingen aning om alla kommer härifrån eller om dom hittar gruppen på annat sätt. Ska jag bara godkänna oss från fl gruppen eller tycker ni att alla är välkomna? :)
Vad bra, då godkänner jag alla. Tycker också alla som vill är välkomna :)