Första barnet bf i juli 2014
Jag får ha troskydd hela tiden nu.. Tror att de kanske e därför jag fick svamp oxå för de blir för tätt liksom..
Jag får ha troskydd hela tiden nu.. Tror att de kanske e därför jag fick svamp oxå för de blir för tätt liksom..
Jag har en vårjacka, det är ingen gravidjacka men det är dragkedja som vanligt o sen knyter man precis under brösten, typ så som det är på gravid kläder. Så den borde passa! Men måste ta o prova så jag vet!
Jag har oxå filmat magen massor!! Syns jätte mkt på utsidan! Kul o spara! :) är i v 24 (23+3) nu!
Var till bm i torsdags, jag går varannan vecka där. Men mitt hb var 102 sist o nu var det 103, trots järntabletter.. Så nu måste jag ta 2 om dagen.. O de gillar inte magen! Hon mätte magen fast man egentligen ska börja nästa vecka med det, den låg på normalkurvan!! O den här gången var min sambo med o fick lyssna på hjärtljuden!! Mysigt!
Hur kan man lägga upp filmklipp i bildtråden? Går inte när jag ska prova..
Imorse kl 05.30 så la min sambo ett paket på min mage. Jag blev jätte paff.. I paketet var det en ask med förlovningsringar!! :) blev super glad o började grina direkt.. Sen vi träffades för 7 1/2 år sen har han sagt tvärnej till både förlovning o att gifta sig så jag blev sjukt förvånad kan jag säga! Så idag är jag glad!!! :)
Lycklig! Det klickade direkt med nya BM. Hon är supergullig och jag kände direkt att jag kunde prata med henne. Så skönt.
Fick lyssna på de smås hjärtan och allt var toppen.
Tack för alla gratulationer!!
Min sambo fortsatte att förvåna igår, han ringde o frågade om inte jag kunde fixa så det står i tidningen att vi har förlovat oss. Ööhh självklart! Trodde inte att han brydde sig om sånt! Så tyckte att att de e så vi ska berätta för familjen! Så imorn när dom (förhoppningsvis) läser tidningen så får dom nog en chock!! 
en kollega till mig sa att hennes illamående kom tillbaka när hon började med järntabletterna så det är säkert därför jag mår illa. Plus ännu mer hård i magen såklart. Så igår tog jag ingen tablett och från o med idag kommer jag bara ta 1... Usch!