Första barnet bf i juli 2014
Just ja du ligger ju lite före mig, är i v 12 på jul men vi kommer nog berätta tidigare också! Gör man alltid tidigt UL i ditt landsting?
Aaaahhh! Var nyss inne på "gravid app" o där finns de ju en "dela" knapp som jag råkade trycka på.... Har aldrig varit så svettig o nervös i hela mitt liv tror jag.. Slängde mig på fb knappen för att kunna ta bort bilden direkt men den visades inte där. In på instagram men inte där heller! Puh!!! Sen tänkte jag att den där appen har väl inte mina uppgifter så den kan dela på min fb sida om man inte har godkänt de på nåt sätt? Shit va rädd jag blev...
Nu börjar illamåendet bli ännu värre :( har haft världens migrän på jobbet idag...ringde 1177 om rådgivning men jag fick inte ens ta Alvedon nu när det är i utvecklingsfasen...har legat i sängen sedan halv fem, mått dåligt, huvudet känns som det ska explodera...hängt över toaletten utifall att men har som tur är inte kräkts....ännu "roligare" är det att det är min födelsedag idag som jag spenderar i sängen....vet inte ens om jag orkar dra till jobbet imorgon, vet ju inte hur jag mår då och det värsta som finns är att sjukanmäla sig på morgonen :( har iaf fått i mig överkokta nudlar haha!
Igår o inatt har inte varit kul. Mådde illa hela dagen igår men kunde iaf äta lite mat, de kunde jag inte i förrgår. Men har vaknat 2 ggr inatt o mått så illa så jag inte ens kan röra mig. Bad min sambo gå ner o hämta en hink ifall att bara.. Usch! Nu när ja vaknade var det likadant, sitter med en kopp te nu som ja ska försöka få i mig. Har varit hemma från jobbet några dagar men hade tänkt gå dit idag för vi har ett möte jag skulle behöva va med på. Men jag vet inte om jag pallar det. Måste iaf prata med min chef o berätta för henne. JÄVLA ILLAMÅENDE!!!