Första barnet bf i juli 2014
Tyvärr blev det ingen bebis för min del, det är ett missfall jag har nu.
Men jag önskar er andra tjejer lycka till med era graviditeter! Tack för stödet och kramar till er.
Tyvärr blev det ingen bebis för min del, det är ett missfall jag har nu.
Men jag önskar er andra tjejer lycka till med era graviditeter! Tack för stödet och kramar till er.
Jag är hemma sedan tidigare och det är verkligen superskönt att kunna glida runt och softa i mjukiskläder. Har väldig växtvärk, men mår inte super-illa. Känner mest motstånd till vissa saker, men undviker jag dem går det bra. Öm i brösten som tusan, och de har tyvärr svullnat... Vill inte ha större bröst helst, men det är väl oundvikligt.
Har alla här i tråden planerat att skaffa barn?
Jag ringde igår o dom sa att jag ska prova Postafen först, som är receptfritt, innan man får Lergigan utskrivet. Undrar också hur man ska stå ut. Vet att de är för en bra sak man är illamående men lite svårt att tänka så hela tiden också.. Hoppas det lättar snart!
Bm sa att jag kunde prova receptfritt, men jag har ätit dom väldigt mkt i mitt liv för jag blir åksjuk av att bara titta på en bil, haha! Är lite bättre nu när jag är vuxen men jag blir totalt däckad av dom där tabletterna, somnar överallt och hela tiden, vilket inte fungerar så bra på jobbet då man måste vara skärpt hela tiden. Just nu försöker jag mig på "sea band" som man sätter runt båda handlederna, är osäker på om de faktiskt funkar och jag kan inte ha dom på jobbet eftersom de strider emot hygienrutinerna och alla skulle de dom och undra vad de är för nått. Blev erbjuden Calma igår av mamma, höll på att kräkas för jag tycker de är jätteäckliga, haha. Det är inte lätt när det är svårt ;)
Jag hoppas också in här. Beräknat till 2/7. Jag mår väldigt illa. Är sjukskriven nu då jag inte kunde sköta jobbet. Försöker med sea-band och lite mat ofta. Alla ni som önskar att ni mådde illa, jag lovar att ni inte önskar det...
Först tänkte vi vänta till jul men de kändes så länge. Så vi bestämde v 10. Men eftersom jag mår så himla dåligt så ska vi nog berätta för dom närmaste redan nu. Orkar inte ens prata i telefonen.. Den här dagen har jag spenderat på badrumsgolvet/sängen/soffan.. Har fått lergigan comp nu så jag hoppas det ska hjälpa!