Första barnet bf i juli 2014
Läste tidigare att någon hade fått lergigancomp mot illamående? Jag har innan jag blev gravid fått primperan men de får jag inte äta nu men de hjälper mot illamåendet 100% men jag tokdeckar efter 45-60 min.. Tror då att risken att jag blir trött av tex lergigan är stor också.. Postafen hjälper inte alls och jag mår så illa så kunde knappt va inne och handla på Ica i 10min;( dessutom har jag fått ont/stel i nacken, troligtvis efter kräkningarna.. Usch vad jag känner mig gnällig men det är hemskt att må såhär :o
Sen under jag om någon anmanar fått ont långt ner i ryggen på sidorna, typ baksidan av höfterna. Har aldrig haft ont där någonsin förut :s
Malin1985: fick du lergigan eller lergigan comp som insomningstablett? Tror inte man brukar få comp till det utan vanlig lergigan. Comp innehåller nämligen hjälpämnen som koffein o typ efedrin som gör att man ska bli pigg, och det tror jag inte ingår i vanliga lergigan.
Jag hoppas lergigan (comp) kommer hjälpa åt mig nu. Har inte lämnat huset på flera dagar o kunde knappt duscha idag.. Har bara gått mellan sängen-toan och soffan-toan de senaste dagarna. FY!

Vad ska vi göra för att stå ut? Jag är så yr o skakis nu också, känns som jag ska svimma bara jag går några meter men det är ju för att kroppen inte har nån energi kvar. Fy vilket elände...