Tovan77 skrev 2013-11-02 18:06:33 följande:
Oj FaithHopeLove, du har fått kämpa. Men blev embyona tillräckligt bra för ET? Mina blev bra men ej toppkvalité. Tyvärr verkade det inte fästa i livmodern. ???? Jag vet inte om jag skulle klara av att nedregleras så länge. Blev djupt deprimerad av fejk-klimakteriet. Du är väldigt stark som orkar gå igenom så många ivfer. Jag hoppas verkligen du lyckas på nästa försök!!!! ???? Jag önskar verkligen det fanns någon lösning på det här problemet! ????
Ja dom var i toppkvalité! :) så att spraya med synarelan lönade sig. Jaså? :( nä mitt nu sist ville inte heller fästa. Men det var ju trots allt första gången jag gjorde IVF då äggen faktiskt var i toppkvalité. Jag vet inte själv hur jag har orkat, största nedslaget var ju nu när jag visste hur bra det gått & endå blev jag inte gravid. Men man bygger nytt hopp :) Förstår vad du menar med nedregleringen, visserligen reagerar alla olika. Jag mådde riktigt dåligt av sprayen de månaderna, men jag gör vad som helst för att det kommer lyckas :) Endometrios är helt klart en klurig sjukdom.. tyvärr! Lycka till :)