• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-01-24 15:06:11 följande:
    Det var inte vad jag skrev. vad du tycker om SMR är irrelevant, du står höger om högern, och då behöver du inte frukta något från SMR, så inte konstigt att du inte är rädd för dem. Försök att komma ut som vänsterpartist, antirasist, homosexuell eller liknande så kanske din känsla för SMR ändras markant.
    www.exponerat.info/arschberg-och-researchgruppen-har-tagit-kreditupplysningar-pa-exponerats-kommentatorer/

Men det är okej att AFA tar kreditupplysningar på folk? Det kan inte uppfattas som annat än ett hot.
    Tror inte vänstern känner sig så rädd. Dom har media på sin sida och en del galna politiker. Om man dessutom skryter på twitter med sina olagliga handlingar så.......ja.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-01-24 16:22:00 följande:
    www.exponerat.info/arschberg-och-researchgrup.../

Men det är okej att AFA tar kreditupplysningar på folk? Det kan inte uppfattas som annat än ett hot.
    Tror inte vänstern känner sig så rädd. Dom har media på sin sida och en del galna politiker. Om man dessutom skryter på twitter med sina olagliga handlingar så.......ja.
    Har jag sagt att det är okey? Om inte, vänligen lägg inte ord i min mun, det är mer än lovligt ohygieniskt!
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Rataxes

Dumvänster och aphöger... Lika vidriga.

Korkade folkvalda SD:are som kläcker korkade kommentarer runt om i landet. Trots dessa imbeciller ligger opinionsmätningarna för dem runt 10%. Nazister som klottrar,  Våldsvänster som inte kan respektera normala demokratiska spelregler, snöbollskastning... herregud vilka barnrumpor. Aschbergs torpedpack bryter mot lagen och tar kreditupplysningar på exponerats kommentatorer. Erich Honneker hade varit stolt.

Vilket jävla skitland, 15 år till sedan går flyttlasset.

If he really thinks we're the devil, then let's send 'em to hell
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-01-24 18:00:23 följande:
    Dumvänster och aphöger... Lika vidriga.

Korkade folkvalda SD:are som kläcker korkade kommentarer runt om i landet. Trots dessa imbeciller ligger opinionsmätningarna för dem runt 10%. Nazister som klottrar,  Våldsvänster som inte kan respektera normala demokratiska spelregler, snöbollskastning... herregud vilka barnrumpor. Aschbergs torpedpack bryter mot lagen och tar kreditupplysningar på exponerats kommentatorer. Erich Honneker hade varit stolt.

Vilket jävla skitland, 15 år till sedan går flyttlasset.

Dagens vettigaste. Stana kvat, bättre så.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-01-24 17:52:03 följande:
    Har jag sagt att det är okey? Om inte, vänligen lägg inte ord i min mun, det är mer än lovligt ohygieniskt!
    Det kom ett frågetecken efter. Tror vänstern är värre än högern. Åsiktsregistrering och förföljelse.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Errol Flynn skrev 2014-01-24 18:17:58 följande:
    Det kom ett frågetecken efter. Tror vänstern är värre än högern. Åsiktsregistrering och förföljelse.
    Det vete fan egentligen. Däremot kan vi nog alla vara överens att vänsterns åsiktsregistrering är lite mer okej än högerns.
  • effemgea
    Digestive skrev 2014-01-24 18:13:46 följande:

Haha, nej, det stod klart och tydligt vilka som önskades provoceras. Framställer snarare det roliga med att inbilla sig att någon här skulle känna sig träffad.

Åh, "sverigevän" och "sverigefientlig" betyder så mycket - när det kommer ifrån någon som förklarat minst 75% av Sveriges befolkning delaktiga och medskyldiga till gruppvåldtäkter. Med andra ord så framställs Sverige sådant, vilket kastar sken på både "sverigevänligheten" och vanan med att författa våldtäkter.

Fast Suffering är intressant såtillvida att hen visar på svagheten hos övriga sverigedemokrater.

Tänk dig motsvarigheten, en "pk-person" som betedde sig som Suffering. Jag är övertygad om att reaktionen skulle  bli kraftigt avståndstagande från övriga  "pk-personer".

Det är alltså bristen på reaktioner från övriga sverigedemokrater när Suffering eggar upp sig på fredagskvällarna som är det intressanta.
  • effemgea
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-24 18:20:35 följande:
    Det vete fan egentligen. Däremot kan vi nog alla vara överens att vänsterns åsiktsregistrering är lite mer okej än högerns.
    All animals are equal, but some are more equal than othersGlad
  • Digestive
    effemgea skrev 2014-01-24 18:23:39 följande:
    Fast Suffering är intressant såtillvida att hen visar på svagheten hos övriga sverigedemokrater.

Tänk dig motsvarigheten, en "pk-person" som betedde sig som Suffering. Jag är övertygad om att reaktionen skulle  bli kraftigt avståndstagande från övriga  "pk-personer".

Det är alltså bristen på reaktioner från övriga sverigedemokrater när Suffering eggar upp sig på fredagskvällarna som är det intressanta.

Helt klart!
Svar på tråden Varför hatar folk SD?