• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • LadyInRed
    mrstessan skrev 2014-02-08 20:47:20 följande:
    Jag ser bara att diskussionen inte leder någonstans, jag är ingen Sd:are. Jag tycker att alla har rätt till att rösta på vilka partier de vill utan att bli smutskastade.
    Diskussionen kommer kanske inte leda någon vart just här inne, likt den övriga politiska debatten i allmännhet gör offentligt. En paj kastas hit och en annan kastas dit.

Men tro inte att de som enbart tittar på, inte vet vilken utav pajerna de tycker bäst om... Jag föredrar jordgubbspaj Glad
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • effemgea
    nihka skrev 2014-02-08 20:42:26 följande:
    Hahahahaha! Fan vad äckligt du får det att låta!
    Tror det inte är så svårt att utveckla personlig immunitet mot den här sortens utsöndringar, men det hindrar inte att man kan se vad det handlar om när utsöndringarna är avsedda att klegga ner andra.

Det var ju faktiskt rena koncentratet från skittunnan som läckte ut den här gången - alltså sånt som får den även den genomsnittliga rasisten att rygga tillbaka.
  • Missermajser
    effemgea skrev 2014-02-08 21:06:14 följande:
    Tror det inte är så svårt att utveckla personlig immunitet mot den här sortens utsöndringar, men det hindrar inte att man kan se vad det handlar om när utsöndringarna är avsedda att klegga ner andra.

Det var ju faktiskt rena koncentratet från skittunnan som läckte ut den här gången - alltså sånt som får den även den genomsnittliga rasisten att rygga tillbaka.
    Jag anmälde trots att jag tycker det är bra att skiten blir synlig för allmän beskådan. Den luktade lite väl illa och så tänkte jag att de från vars öppningar det kommer ifrån behövd lite paus från sina förehavanden. 
    Kan de inte hålla sig så loggar de väl ändå in från något annat nick...
  • effemgea
    Missermajser skrev 2014-02-08 21:29:01 följande:
    Jag anmälde trots att jag tycker det är bra att skiten blir synlig för allmän beskådan. Den luktade lite väl illa och så tänkte jag att de från vars öppningar det kommer ifrån behövd lite paus från sina förehavanden. 
    Kan de inte hålla sig så loggar de väl ändå in från något annat nick...
    Jag håller med, det bästa är att det mesta får stå kvar.

Jag anmälde inte läckaget från skittunnan, men däremot två inlägg från en person som lapade vällustigt ur tunnan idag.
  • LadyInRed

Är det bara jag som tycker att det luktar unket här inne?

Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • Dorian Ertymexx
    effemgea skrev 2014-02-08 14:33:25 följande:
    Enligt en vanligtvis välunderrättad källa går SD:s Sverigepatent på offerkoftan ut 2016.

Samma källa uppger att partiets forskningsavdelning i stället håller på att ta fram en särskild purgatoriumbyxa med plats för aluminiumrör i byxbenen. Arbetet försvåras av att detta innebär mycket mätande och partiets matematikavdelning förstår inte varför de får olika resultat varje gång de adderar måtten.

Och när samma additioner ger olika resultat, åker offerkoftorna på och foskningsavdelningen går i stå - samtidigt som partiets spetsforskare börjar viska om en gigantisk konspiration från PK-etablissemanget mot arbetet med en purgatoriumbyxa med plats för rör.
    Aluminiumrör i byxan, rör man sig inte väldigt stelt då? Iofs passar det då det påminner om deras ideologiska förebilder... {#emotions_dlg.djavulsk}

">

Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Missermajser
    effemgea skrev 2014-02-08 21:40:18 följande:
    Jag håller med, det bästa är att det mesta får stå kvar.

Jag anmälde inte läckaget från skittunnan, men däremot två inlägg från en person som lapade vällustigt ur tunnan idag.
    Ja det förvånar mig inte om vi anmälde samma 2... 
  • Dorian Ertymexx
    mrstessan skrev 2014-02-08 16:20:42 följande:
    Ja det utgår jag ifrån, att man genom okunnighet har egna uppfattningar och åsikter om ett parti man inte är påläst på. Och har man redan fått en åsikt har man svårt att ta in det positiva och ser allt ur kritiska ögon, Som i detta fallet, SD.
    Fast jag ÄR påläst. Och jag vet fortfarande inte vad det är för positivt med SD: de röstar med Alliansens sämsta förslag, vill skrota arbetarnas rättigheter, backa bandet till att minska kvinnors och hbtq-ares rättigheter, och skyller allt som går fel på andra. Vart exakt är det positiva?
  • Dorian Ertymexx
    Dianne skrev 2014-02-08 16:48:17 följande:
    Nu trodde du att du var rolig. Faktum är att jag har insett att jag aldrig kommer att träffa någon partner i Partiet, i alla fall. Orsak: alla är för trevliga och städade och vältvättade! Jag vill ha en karl som har lite av Djävulen i sig... och det har inte sverigedemokrater.
    Du vill ha någon som är värre än att de HOTAR med järnrör? Fair enough, don efter person, men jag skulle oroa mig för dig om jag var dig nära, ety du verkar vilja ha en misshandlarpersonlighet. Rynkar på näsan
  • effemgea
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-08 22:09:19 följande:
    Aluminiumrör i byxan, rör man sig inte väldigt stelt då? Iofs passar det då det påminner om deras ideologiska förebilder... {#emotions_dlg.djavulsk}

" rel="nofollow" target="_blank">

Det var som tusan!

Du har spårat förebilden för purgatoriumbyxan.

Tanken är att aluminiumrören även ska ge stadga till den taktfasta gången hos de besynnerligt många sverigedemokrater som snarare är muskellösa än muskulösa.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?