• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • UniqueSnowflake
    Errol Flynn skrev 2014-02-26 22:00:56 följande:
    Jag personligen tycker att det är skrämmande att vissa inte ens kan avstå från att begå grova brott under tiden de söker asyl. Och att det inte innebär att UT/PUT automatiskt avslås när dessa uppgifter framkommer.

Jag håller helt med dig!

Vill bara hälsa: var försiktig. "De" rensar tråden friskt just nu.

~thorn in your side~
  • nihka
    Errol Flynn skrev 2014-02-26 22:00:56 följande:
    Jag personligen tycker att det är skrämmande att vissa inte ens kan avstå från att begå grova brott under tiden de söker asyl. Och att det inte innebär att UT/PUT automatiskt avslås när dessa uppgifter framkommer.
    Man får nog vänta tills de är dömda...
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 21:52:37 följande:

Nej, jag anser inte att man är svensk bara för att man är på svensk mark. Man behäver inte ens svensk mark för att känna sig svensk. Jag var svensk i alla år jag bodde utomlands, men jag var även något annat. Skulle du inte känna dig annat än svensk om du levde någon annanstans länge?
    Men du skrev i ett tidigare inlägg att han inte kommer från Somalia om han bor i Stockholm. Hur menar du då? Att du inte kommer från Sverige om du bor i Kapstaden?
    Jag har bott utomlands och kände mig svensk men var självförsörjande och lydde landets lagar. Som sig bör.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • UniqueSnowflake
    nihka skrev 2014-02-26 22:03:15 följande:
    Två kvinnliga poliser var vittne till när mannen hade sex med en död kvinna.
    Han började stirra på dem istället och fortsatte penetrera. Enligt rapporten så "ville jag bara ha utlösning"!!!!

Jag bryr mig inte om vilken hans hudfärg är. Men sånt skit ska vi inte ha här i Sverige.
    ~thorn in your side~
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 22:03:15 följande:
    Om man våldtar en kvinna analt och fortsätter efter döden och även våldtar en man på ett härbärge analt så anser jag att domen är irrelevant. Vittnen finns. Han våldtog kvinnan analt i parkeringshuset när polisen kom. Såna människor ska inte befinna sig inom Sveriges gränser någonsin oavsett om Sveriges tandlösa domstolar friar.
  • Errol Flynn
    UniqueSnowflake skrev 2014-02-26 22:02:10 följande:

Jag håller helt med dig!

Vill bara hälsa: var försiktig. "De" rensar tråden friskt just nu.

Ja de får rensa på. Jag är redan åsiktsregistrerad av våldsvänstern aka Researchgruppen pga mina "extrema" åsikter. Bryr mig föga längre.
  • Politisk härdsmälta
    Errol Flynn skrev 2014-02-26 22:08:36 följande:
    Om man våldtar en kvinna analt och fortsätter efter döden och även våldtar en man på ett härbärge analt så anser jag att domen är irrelevant. Vittnen finns. Han våldtog kvinnan analt i parkeringshuset när polisen kom. Såna människor ska inte befinna sig inom Sveriges gränser någonsin oavsett om Sveriges tandlösa domstolar friar.
    Hovrätten har fastställt tingsrättens dom.

www.dn.se/nyheter/sverige/svea-hovratt-domer-for-valdtakt-i-garaget-under-sheraton/
  • Errol Flynn
    Politisk härdsmälta skrev 2014-02-26 22:10:54 följande:
    Hovrätten har fastställt tingsrättens dom.

www.dn.se/nyheter/sverige/svea-hovratt-domer-.../
    Då får vi se om Somalia tar emot honom vid utvisningstillfället. Annars blir vi sittande med Svarte Petter i alla fall.
  • nihka
    Thomas66 skrev 2014-02-26 21:53:35 följande:

Iof inte alls relevant med en häktad / dömd gärningsman , men tror att det skulle bli tråkiga nyheter om det alltid stod gärningsmannen va en hen på 27 år. Men att man inte visar bilder på misstänkta som man inte vet namnen på är helt sjukt.

Jaha. Brottsrapportering ska vara underhållande...

Så om någon tog ett kort på dig när du rastar din hund i samma park som det sker en våldtäkt så skulle du vara OK med att din bild cirkulerade runt?

Eller om du anklagades för att våldta grannens dotter så skulle du vara OK med ditt namn och din bild publicerades?  Thomas 66sson 27-årig L-köpingsbo är misstänkt för våldtäkten på...och så din bild?

• Thomas66
    Errol Flynn skrev 2014-02-26 22:09:34 följande:
    Ja de får rensa på. Jag är redan åsiktsregistrerad av våldsvänstern aka Researchgruppen pga mina "extrema" åsikter. Bryr mig föga längre.

Nähe, inte pga vad du har sagt här iaf ? Är du smyg-nasse?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?