Errol Flynn skrev 2014-03-16 09:06:17 följande:
Lustigt. Jag har läst hundratals artiklar om hur SD är ett missnöjesparti. Vad mynnar missnöjet ut i då.......är det månne den höga invandring vi har? Det tror jag. Jag röstar endast på SD för deras invandringspolitik. Jag hoppas att de kommer få inflytande om de får fler röster. Jag har inga illusioner om att de ska styra Sverige. Dom kommer aldrig få något att säga till om om homosexuella och adoption. Sverige är ett öppet land och ska så förbli. Men volymerna på invandring bör gå ner för det funkar inte idag. Du behöver bara titta på Husbykravallerna så ser du att jag har rätt. Det jäser i Sverige och inte på ett bra sätt.
AFA är bara ett gäng misslyckade individer som inte förstår hur världen fungerar.
Missnöjesparti såsom i att folk tröttnat på att nästan alla andra partier tycker mer eller mindre samma i grundfrågor. Vilket SD iofs också gör, då de röstar med andra partiers förslag. Deras tjafs om sjuklövern mynnade snabbt ut i en åttaklöver.
Du vill att Sverige ska förbli ett öppet land, men du rösta på ett parti som är emot det!?
Men snälla Errol, det fanns kravaller LÅNGT innan Husby. 68-revolterna, bara för att ta ett uppenbart exempel. Vi hade raggarbråk, vi har haft folk som jagat "tattare"... att tro att Husby har något med invandring att göra...