Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

Errol Flynn skrev 2014-03-16 19:37:55 följande:
    Jag avskyr alla våldtäktsmän och tycker att de förtjänas att skalas från pannan och ner till tårna med en liten kniv. Däremot är invandrare överrepresenterade i våldtäkter och då tycker jag att det ska vara automatisk utvisning.
    Det är det också, redan, såvida inte särskilda skäl föreligger. Eller menar du att ALLA invandrare ska utvisas om en begår våldtäkt?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 19:37:55 följande:
    Jag avskyr alla våldtäktsmän och tycker att de förtjänas att skalas från pannan och ner till tårna med en liten kniv. Däremot är invandrare överrepresenterade i våldtäkter och då tycker jag att det ska vara automatisk utvisning.
    Nyfiken dock på om du förstår innebörden av "överrepresenterade".
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 19:38:54 följande:
    Ja de har ju egna företag och god ekonomi?
    Förstår inte riktigt vad du menar med det svaret?
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-03-16 19:40:20 följande:
    Mord som mord. Vi har ett islamistiskt mord (självmord) i Sverige. Tanken var att döda så många oskyldiga förbipasserande som möjligt. Då ska vi inte underskatta islamistiskt våld i Sverige. 
    Tror inte någon underskattar islamistiskt våld i Sverige. Däremot är det många som överskattar det. Fakta talar sitt tydliga språk - 14 -0 -0.
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-03-16 19:44:15 följande:
    Nej, det är inte alls automatisk utvisning för våldtäktsmän. En liten klick utvisas. Många våldtäktsmän blir dessutom friade i domstol.
    Jo, det är det. Jag har själv korrläst beslut och förhandlingar kring sådana ärenden.

Ja, och det får du ta upp med domstolarna. Intressant nog är SD-fansen ofta mot de som konstaterar orättvisorna och problemen med våldtäktsdomarna.
  • Dorian Ertymexx
    Rataxes skrev 2014-03-16 19:44:43 följande:

Jag är inte ett dugg intresserad av hur du kategoriserar SD.
    Tänk att jag förstod det. Blir så när man bara är intresserad av sin egen "sanning".
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-03-16 19:47:54 följande:
    Vågar man visa antal mord begångna av invandrare?
    Det får du göra. Om du samtidigt också visar antalet mord begångna av svenskar.
  • Dorian Ertymexx
    Rataxes skrev 2014-03-16 19:49:12 följande:

Var har jag skrivit att jag är SD-fantast? varsågod och visa!
    Du försvarar dem med näbbar och klor, så det är inte direkt långsökt att dra den slutsatsen?
  • Dorian Ertymexx
    Thomas66 skrev 2014-03-16 19:50:55 följande:

Jag känner ingen här så kan inte uttala mig om det. Ditt påhittade rasisttrams bryr jag mig dock föga om. Det är inte rasistiskt att påsta att invandrare och tom att vissa än är mer kriminella än andra.
    Mjo, det är det faktiskt.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?