• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • effemgea
    nihka skrev 2014-03-02 23:46:14 följande:
    Björn Söder verkar vara alltför novis i världen för att hänga med på sådant, men det den sortens liknelser och det lustiga i dem går nog inte hem hos människor från homofobSD i alla fall.
    Nej, jag vet. Och just därför blev ju Gerts kommentar så rolig.

För övrigt verkar det stråla rätt friskt om SD idagFlört
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • oddberg

Med såna vänner och vapendragare som Samporia behöver inte Sverigedemokraterna särskilt många fiender för att få motgång i valet.

• Digestive
    Thomas66 skrev 2014-03-02 22:50:56 följande:

Personligen tycker jag synd om dom röda, eftersom folk inte minns/ vet att ned-dragningarna började för längesedan. Men det blir nog bra inget som förändrar något större för oss iaf.

Sant, knappast någon revolution med ett regeringsskifte.
  • Digestive
    effemgea skrev 2014-03-02 23:48:33 följande:
    Men se där! En till! Så roligt!

Är det  du som leder partietts spetsforskning på det telepatipsykiatrin.

Tyvärr verkar dina diagnoser inte vara så träffsäkra - är du säker på att du lindat tillräckligt med aluminiumfolie kring skalpen  så att strålningen du mottar verkligen har rätt frekvens.

En till? Snarare gammal skåpmat som har lyckats hitta hit, igen. Och ja, skribenten hamnar mitt prick för vad som togs upp tidigare.
  • nihka
    effemgea skrev 2014-03-02 23:37:31 följande:
    Efter vad jag har förstått
    Snuffering är tillbaka och berättar mer om sin vita värld genom sina projektioner.

Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite!
  • Digestive
    Samporia skrev 2014-03-02 23:39:28 följande:
    Att du tillskriver din sanningsenliga självbiografi Sverigedemokrater är smickrande, om man dessutom ser till din sidfot så märker man en stor sorg hos dig, att du befinner dig i en vilsen episod i livet och saknar en stark ledare likt Åkesson, något vänstern inte haft sedan Per-Albin. Kanske drömmer du om en Kim Jong Un som ledde dig mer strikt i dina förtryckande tankegångar än den sladder-ryggade gåslever-kommunisten Sjöstedt.

Jag tror dessvärre att din Aspergers och din fixering kring ditt specialintresse Sverigedemokraterna gått way to far denna gång.

Det är ett intressant parti helt klart vilket jag kan hålla med om, dock bör fixeringen som du och många andra vänsterextremister har kring partiet avhjälpas via den allmänna psykiatrin.

Du kanske inte likt sjuttiofemman behöver tvångsvårdas men helt klart tycks det föreligga ett behov av att samtala med utbildade terapeuter även i ditt fall.

Lycka till!
    Varför i helvete slösas det med begåvning i dessa forum? Börja jobba i tullen eller hos SÄPO omedelbart. För fan i det närmaste landsförräderi att besitta sådana förmågor och inte låta det gynna Sverige det minsta. Ta fucking ansvar.
  • effemgea
    nihka skrev 2014-03-03 00:01:34 följande:
    Snuffering är tillbaka och berättar mer om sin vita värld genom sina projektioner.

Jo, jag noterade detta. Inte så konstigt att hen blir uppeggad när tråden vimlar ev SD-telepater. Det var ju ändå hen och den där gelemänniskan, som jag har glömt nicket på, som introducerade strålkärringstänkandet på FL.

Äras hen som äras bör, typ.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Samporia
    effemgea skrev 2014-03-02 23:48:33 följande:
    Men se där! En till! Så roligt!

Är det  du som leder partietts spetsforskning på det telepatipsykiatrin.

Tyvärr verkar dina diagnoser inte vara så träffsäkra - är du säker på att du lindat tillräckligt med aluminiumfolie kring skalpen  så att strålningen du mottar verkligen har rätt frekvens.
    Vi har faktiskt flera patienter här med ett och samma aspergers-relaterade specialintresse, vissa här har nog skrivit tusentals inlägg om det socialkonservativa partiet SD, helt outtröttligt och med samma innehåll - år efter år.

Jag tror ni vet vilka ni är.

Med eller utan folie så blir det svårt att dra andra slutsatser. Rött bidragstagande slödder är inte kända som varken entreprenörer eller högpresterande mensa-medlemmar, vare sig det handlar om samhall, praktikplatser eller om ni mot förmodan skulle ta er ut i det verkliga arbetslivet och träffa vanligt folk så tror jag det vore bra för er, att skingra tankarna och få lite perspektiv på den annars så svart-vita tillvaron. Att sitta framför datorn 24/7 och hata ett politiskt parti kan nog dom flesta skriva under på att det inte är så sunt.

Nästa gång kan det vara någon av er som likt vänsterextremisten Irene matkowitzc går över gränsen och skämmer ut er offentligt.

Gör inte så mot er själva, det finns säkerligen exempel på kommunistiskt slödder som växt upp och skaffat sig normala och värdiga liv utan hatet som drivkraft.
  • effemgea
    nihka skrev 2014-03-03 00:01:34 följande:

Och god natt!

Katten trängs på tangentbordet så det blir för många felslag på detsamma. Dessutom tycks hon mena att jag innerst inne vill stänga av datorn och i stället klia henne under hakan.

Jag tror hon har rätt.
  • Samporia
    Digestive skrev 2014-03-03 00:03:41 följande:
    Varför i helvete slösas det med begåvning i dessa forum? Börja jobba i tullen eller hos SÄPO omedelbart. För fan i det närmaste landsförräderi att besitta sådana förmågor och inte låta det gynna Sverige det minsta. Ta fucking ansvar.
    Ja, jag är fortfarande fascinerad över den enorma mängd tid du lägger på att säga ingenting på ett meningslöst WT-forum.

Eller kanske är jag bara avundsjuk, den som ändå hade så mycket fritid.

I mitt nästa liv ska jag inte vara en samhällsbärande Sverigedemokrat, jag ska tillhöra det röda bidragstagande slöddret och hata dom som föder mig på ett internetforum.

Det verkar så begåvat liksom, kanske skriker jag lite om rasism då och då för att känna mig god .. vem vet.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?