• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (uhh)
    Robert 832 skrev 2013-11-26 14:43:36 följande:
    Visst är det så. Cuckolding är ändå ganska milt jämfört med det värsta jag har hört som det finns folk till.
    Tur att jag inte hör så mkt då
  • Frogo
    Anonym (uhh) skrev 2013-11-26 09:33:06 följande:
    Men ursäkta mig men vad fan är Hotwife/cuckold??!

Köp en påse Google.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-11-26 14:41:57 följande:
    Oj då! :-O det finns då folk till allt

Ja, vissa filar missionären med samma gubbe i 30 år och har inte nutit en gång. Finns t.o.m sånna... brrr
  • Anonym (uhh)
    Frogo skrev 2013-11-26 17:21:11 följande:

Köp en påse Google.
    ursäkta att man frågade här då
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-26 17:23:25 följande:

Ja, vissa filar missionären med samma gubbe i 30 år och har inte nutit en gång. Finns t.o.m sånna... brrr
    Skaffa en gubbe man verkligen njuter av då så slipper man blanda in en massa folk
  • Robert 832
    Anonym (uhh) skrev 2013-11-26 18:53:50 följande:
    Skaffa en gubbe man verkligen njuter av då så slipper man blanda in en massa folk
    Det man njuter av ena dagen förlorar sin charm efter ett gäng år och så blir man ännu ett par som har sex en, två ggr månaden. Att blanda in nytt folk och ständigt göra nya saker håller sexlivet spännande och rikt.
  • NisseC
    Robert 832 skrev 2013-11-26 18:56:56 följande:
    Det man njuter av ena dagen förlorar sin charm efter ett gäng år och så blir man ännu ett par som har sex en, två ggr månaden. Att blanda in nytt folk och ständigt göra nya saker håller sexlivet spännande och rikt.

bra sagt!
  • Anonym (uhh)
    Robert 832 skrev 2013-11-26 18:56:56 följande:
    Håller inte med.
    Eller jo jag håller med på att göra nya saker men inte blanda in nytt folk.
    Då är man illa ute & har helt klart valt fel partner.
    Då är det dags att byta typ
  • Anonym (swinger)

Att se sin flickvän bli påsatt av flera killar på en swingerklubb, räknas det som cuckold?

• Robert 832
    Anonym (uhh) skrev 2013-11-27 08:19:48 följande:
    Håller inte med.
    Eller jo jag håller med på att göra nya saker men inte blanda in nytt folk.
    Då är man illa ute & har helt klart valt fel partner.
    Då är det dags att byta typ
    Jag vet inte... då får man nog byta ganska ofta om det endast hänger på sexet. Eller så skaffar man sig en partner man trivs med i övrigt och håller sexlivet varierande med olika sängkamrater. Bryta upp över sex känns så... onödigt.
Svar på tråden Att ha en cuckold