• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Berätta) skrev 2013-11-12 15:30:17 följande:
    Vad är det för fel på er människor? Haha. :) störda.

Fel? Tja, kanske att vi vågar vara som vi är, och vågar njuta trots att normer och besserwissers ständigt talar om för oss att deras sätt att leva faktiskt är det rätta.
  • Anonym (Lilla My)
    Robert 832 skrev 2013-11-12 20:03:48 följande:
    Är inte det halva en cuckolds vits? Att skrattas åt. ;)

Haha, ligger nåt i det du säger. Men allvarligt talat, man får ju ha vilka böjelser man vill, men känns inte detta lite enfaldigt?
  • Anonym (Berätta)
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-13 06:34:35 följande:
    Fel? Tja, kanske att vi vågar vara som vi är, och vågar njuta trots att normer och besserwissers ständigt talar om för oss att deras sätt att leva faktiskt är det rätta.

Haha :) härligt "Mia"
  • Robert 832
    Anonym (Lilla My) skrev 2013-11-13 07:39:12 följande:
    Haha, ligger nåt i det du säger. Men allvarligt talat, man får ju ha vilka böjelser man vill, men känns inte detta lite enfaldigt?

Hmm... Nä. Finns så mycket som kan tyckas enfaldigt, men får det jobbet gjort och är tillfredsställande för alla parter är det väl precis lika smart som vilken böjelse som helst?
  • Anonym (Mia)
    Robert 832 skrev 2013-11-13 11:14:00 följande:
    Hmm... Nä. Finns så mycket som kan tyckas enfaldigt, men får det jobbet gjort och är tillfredsställande för alla parter är det väl precis lika smart som vilken böjelse som helst?

Just det. Om de inblandade njuter och får sina behov tillfredsställda räcker väl det som skäl. Att påstå det är enfaldigt är som att säga att två tjejer som har sex är enfaldigt. Ingen av dem har kuk så whats the point enligt ditt sätt att resonera. Om de inblandade njuter är det rätt för dem. Att säga att andras preferenser är enfaldiga är....ja, enfaldigt. Mångfald är bättre.
  • Robert 832
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-13 17:25:18 följande:

Just det. Om de inblandade njuter och får sina behov tillfredsställda räcker väl det som skäl. Att påstå det är enfaldigt är som att säga att två tjejer som har sex är enfaldigt. Ingen av dem har kuk så whats the point enligt ditt sätt att resonera. Om de inblandade njuter är det rätt för dem. Att säga att andras preferenser är enfaldiga är....ja, enfaldigt. Mångfald är bättre.
    Jag hoppas innerligt att "enligt ditt sätt att resonera" inte var riktat åt mig?
  • Anonym (Mia)
    Robert 832 skrev 2013-11-13 17:33:07 följande:
    Jag hoppas innerligt att "enligt ditt sätt att resonera" inte var riktat åt mig?

Sorry för syftningsfel. Var riktat åt den som kallade det enfaldigt. Ditt inlägg var klokt och vidsynt. :-*
  • Frogo

Oavsett anledning och sätt; Om man njuter och inte skadar nån annan så är det väl rätt. Det tillfredsställer nåt i en och man njuter. So what.

• ett par

Killen här;
    Intressant tråd, skall jag tolka det lite generellt så är tjejerna och även deras respektive äkta hälft nöjdare i sina sexliv efter att utforskat och upplevt och även utvecklat en Hotwife/cuckold relation ?

Tjejer, stämmer detta ?
    Killar, håller ni med ?

• Anonym (Mia)
    ett par skrev 2013-11-17 20:07:57 följande:
    Killen här; Intressant tråd, skall jag tolka det lite generellt så är tjejerna och även deras respektive äkta hälft nöjdare i sina sexliv efter att utforskat och upplevt och även utvecklat en Hotwife/cuckold relation ? Tjejer, stämmer detta ? Killar, håller ni med ?

Jag kan inte tala för nån annan klart, men jag skulle inte kunna vara nöjdare. Jag både äter kakan och har den så att säga. I början hade jag mycket funderingar om att det var typ omoraliskt och fel ( särskilt för jag är kvinna antagligen). Men när jag väl gjort upp med spökena känns detta mer rätt på nåt sätt. Kan inte förklara det riktigt. ..
Svar på tråden Att ha en cuckold