• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • NicKnejm

Intressant frågeställning där (swinger).
    Jag själv undrar om jag är en cuckold när jag inte känner igen mig i hur företeelsen framställs i porrklipp eller i amerikanska forum. De som är riktigt inne i cuckold/hotwife-livsstil är ju inne på att kvinnan har ett övertag där till och med mannen vill bli förnedrad.

Jag tycker om att se min tjej njuta och hur det går till är egalt. Antingen se henne när jag ger henne njutning eller om någon annan gör det. Sedan tänder jag på att tänka på att hon är med en man när jag inte är med, är bunden, eller är i angränsande rum och typ lagar mat medan de håller på. Men absolut ingen förnedring är inblandat då, bara lek och ha spänning/skönt.

Jag vill själv då sätta etiketten cuckold-light. Och min tjej är inte hotwife, för hon gillar ha trekant mest och låter mig titta på för att hon vet jag tycker om det.

Du får fråga dig om du enbart gillar hennes njutning, om du unnar henne njutning på swingersträffarna eller om du kan se andra scenarior där du tänder på spelet runt själva samlaget med andra män? För om du inte gör det är du inte cuckold, mer en sund och frigjord man som älskar din fru/tjej, som du gillar se med andra. Tror man inte alltid behöver sätta namn på saker.

• Anonym (swinger)
    NicKnejm skrev 2013-11-27 10:47:52 följande:
    Intressant frågeställning där (swinger).
    Jag själv undrar om jag är en cuckold när jag inte känner igen mig i hur företeelsen framställs i porrklipp eller i amerikanska forum. De som är riktigt inne i cuckold/hotwife-livsstil är ju inne på att kvinnan har ett övertag där till och med mannen vill bli förnedrad.

Jag tycker om att se min tjej njuta och hur det går till är egalt. Antingen se henne när jag ger henne njutning eller om någon annan gör det. Sedan tänder jag på att tänka på att hon är med en man när jag inte är med, är bunden, eller är i angränsande rum och typ lagar mat medan de håller på. Men absolut ingen förnedring är inblandat då, bara lek och ha spänning/skönt.

Jag vill själv då sätta etiketten cuckold-light. Och min tjej är inte hotwife, för hon gillar ha trekant mest och låter mig titta på för att hon vet jag tycker om det.

Du får fråga dig om du enbart gillar hennes njutning, om du unnar henne njutning på swingersträffarna eller om du kan se andra scenarior där du tänder på spelet runt själva samlaget med andra män? För om du inte gör det är du inte cuckold, mer en sund och frigjord man som älskar din fru/tjej, som du gillar se med andra. Tror man inte alltid behöver sätta namn på saker.
    Det är nog snarare det senare, att jag älskar se min flickvän njuta, oavsett om det är med mig eller med andra. 
    Vi har bara varit på swingerklubb 2 gånger, men det lär bli fler tillfällen.  
  • NisseC

Behöver man verkligen deffinera det så tydligt, är det inte något som skiftar lite från gång till gång. Personligen är jag cuckold men det hindrar inte att vi veriera det ganska mycket. Jag blir otroligt upphetsad av att se min fru njuta, jag njuter av förnedring i det men jag det är inte alltid så att det måste finnas ett mått av förnedring i det. 3 kant eller swing där man bara ser hur hon njuter är fantastisk under rätt förutsättningar och när vi har den känslan. Jag tror att en mänsklig hjärna är stor nog att njuta av fler senarier

• Anonym (uhh)

Är det ingen som funderar på VARFÖR ni njuter av att förnedras??

Det kan ju ändå inte vara som det ska. Förnedring är ju en negativ sak menar jag

• Robert 832
    Anonym (uhh) skrev 2013-11-27 18:43:06 följande:
    Är det ingen som funderar på VARFÖR ni njuter av att förnedras?? Det kan ju ändå inte vara som det ska. Förnedring är ju en negativ sak menar jag

Det är smärta också, ändå finns det de som gillar smisk, pisk och diverse annat. Att folk gör det de gillar tycker jag är viktigare än varför, så länge det inte går ut över en annan.
  • Anonym (Mia)
    Robert 832 skrev 2013-11-27 19:07:42 följande:
    Det är smärta också, ändå finns det de som gillar smisk, pisk och diverse annat. Att folk gör det de gillar tycker jag är viktigare än varför, så länge det inte går ut över en annan.

Ja, det kvittar väl varför? Att dricka kaffe är skadligt (och smakar blä) men bara för inte jag gillar det dömer jag inte ut dem som gör det. Vi är otroligt komplexa varelser och ibland behöver vi göra olika saker för att må bra. Vissa stickar, andra fiskar, ytterligare andra vill ha smisk. Låt alla göra det de mår bra av så länge de är vuxna och överens.
  • Robert 832
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-27 19:32:39 följande:
    Ja, det kvittar väl varför? Att dricka kaffe är skadligt (och smakar blä) men bara för inte jag gillar det dömer jag inte ut dem som gör det. Vi är otroligt komplexa varelser och ibland behöver vi göra olika saker för att må bra. Vissa stickar, andra fiskar, ytterligare andra vill ha smisk. Låt alla göra det de mår bra av så länge de är vuxna och överens.

Du slår mig som en mycket intressant person. Det vora roligt att pm:a och lära känna dig och prata om hur er relation ser ut och vad ni gör annorlunda än oss.
  • NisseC
    Anonym (uhh) skrev 2013-11-27 18:43:06 följande:
    Är det ingen som funderar på VARFÖR ni njuter av att förnedras?? Det kan ju ändå inte vara som det ska. Förnedring är ju en negativ sak menar jag

Jag har funderat mycket över detta och har även träffat proffisionel hjälp, det var en del av detta som kändes mycket jobbigt speciellt i unga år. Emn då inget trauma eller liknande ligger bakom så kände jag inte att jag behövde gå vidare. Nu accepterar jag det och njuter av det i stället.
  • Anonym (uhh)
    NisseC skrev 2013-11-28 08:11:17 följande:

Jag har funderat mycket över detta och har även träffat proffisionel hjälp, det var en del av detta som kändes mycket jobbigt speciellt i unga år. Emn då inget trauma eller liknande ligger bakom så kände jag inte att jag behövde gå vidare. Nu accepterar jag det och njuter av det i stället.
    Vad kom ni fram till att det berodde på då?
Svar på tråden Att ha en cuckold