• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Killen) skrev 2013-12-10 09:25:47 följande:

Tror du lever i en annan tid mannen. Det är nya tider nu! :)
    När jag träffade min man för 4 år sen så ville han veta hur många jag legat med & tycker att det är olämpligt att ha legat med många.
    Såna tjejer vill ingen riktig man ha. En riktig man vill ha en trogen tjej som inte knullar med grannen & bästa vännen till höger i vänster.
    det är bara FAKTA

• Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-10 10:16:38 följande:
    När jag träffade min man för 4 år sen så ville han veta hur många jag legat med & tycker att det är olämpligt att ha legat med många. Såna tjejer vill ingen riktig man ha. En riktig man vill ha en trogen tjej som inte knullar med grannen & bästa vännen till höger i vänster. det är bara FAKTA

Vad har han med det att göra. Tycker din man verkar ha ett kontrollbehov. DET är fakta. Att det sen finns sånna män som av mindervärdeskomplex vill att frun ska vara oskuld är inget nytt.
  • Frogo
    Anonym (Killen) skrev 2013-12-10 09:25:47 följande:
    Tror du lever i en annan tid mannen. Det är nya tider nu! :)

• Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-10 10:28:20 följande:

Vad har han med det att göra. Tycker din man verkar ha ett kontrollbehov. DET är fakta. Att det sen finns sånna män som av mindervärdeskomplex vill att frun ska vara oskuld är inget nytt.
    Nej han vill inte att man ska vara oskuld men man ska ju inte vara stans madrass liksom.....det är ju äckligt.

Har du verkligen aldrig hört talas om det?
  • Anonym (Swinger 2)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-10 10:28:20 följande:

Tror tyvärr att många män har den inställningen för att dom är rädda för att bli jämförda med tidigare älskare.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-10 10:29:34 följande:
    Nej han vill inte att man ska vara oskuld men man ska ju inte vara stans madrass liksom.....det är ju äckligt. Har du verkligen aldrig hört talas om det?

Jo, men sluta dejta neandertalare så löser det sig. Ingen man har rätt att veta vem eller hur många jag legat med före honom. Skulle inte komma på tanken att själv fråga heller. Bara svaga osäkra män frågar och bryr sig om det.
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-10 10:34:13 följande:

Jo, men sluta dejta neandertalare så löser det sig. Ingen man har rätt att veta vem eller hur många jag legat med före honom. Skulle inte komma på tanken att själv fråga heller. Bara svaga osäkra män frågar och bryr sig om det.

Nej det tycker inte jag.
    Jag minns en tjej som knullade runt som fan ända från högstadiet o än idag (hon är över 40)

ingen vill ha henne. Sätta på duger hon till men ingen vill vara tillsammans med henne för hon är så äcklig.

Hon är verkligen fin oxå så det är inte det. Bara att hon knullat för många

• NisseC
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-10 10:37:15 följande:
    Nej det tycker inte jag. Jag minns en tjej som knullade runt som fan ända från högstadiet o än idag (hon är över 40) ingen vill ha henne. Sätta på duger hon till men ingen vill vara tillsammans med henne för hon är så äcklig. Hon är verkligen fin oxå så det är inte det. Bara att hon knullat för många

Att säga ingen är nog fel... Jag var tillsammans med en kvinna innan min nuvarande fru och hon hade legat runt väldigt mycket. Vi var tillsammans i flera år så naturligtvis finns det alltid någon som skulle vilja ha henne. Men jag tor inte att det är så stor ide att skriva detta då det antagligen ändå inte kommer tas på rätt sätt.
  • Anonym (uhh)
    NisseC skrev 2013-12-10 12:27:11 följande:

Att säga ingen är nog fel... Jag var tillsammans med en kvinna innan min nuvarande fru och hon hade legat runt väldigt mycket. Vi var tillsammans i flera år så naturligtvis finns det alltid någon som skulle vilja ha henne. Men jag tor inte att det är så stor ide att skriva detta då det antagligen ändå inte kommer tas på rätt sätt.
    Såklart finns det säkert nån i hela världen som vill men i det stora hela ses såna personer som ingen vill ha
Svar på tråden Att ha en cuckold