• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Kanske) skrev 2013-11-06 13:19:15 följande:
    Mmm jag ser ljust på framtiden Tungan ute

Träna honom rätt låter roligt. Hur gör man det? Cool Haha

Och hur långsamt ska man skynda? Vi har hållit oss på samma nivå i ett drygt år nu, utan att ta det vidare. Det hela började med att han visade stort intresse för mitt tidigare sexliv. Jag hann med en hel del som singel innan jag träffade honom, medan han inte har lekt av sig lika mycket. Intresset han visar är ren och skär kåthet och inte på något svartsjukt vis.

En liten del av mig känner oro inför att han uppmuntrar mig till att flirta med och även till viss del att vara med andra p.g.a. att han tror att det är bästa sättet att behålla mig, eftersom han vet att jag gillar det. En betydligt större del hos mig uppfattar det som att han ärligt njuter av att andra blir kåta på hans tjej och att han vill att jag ska ha ett så spännande och skönt sexliv som det bara går.

Jag personligen har inga mentala spärrar med att ligga med flera (tvärt om! Tungan ute), förutom den lilla osäkerheten att han skulle låta mig göra det av fel anledning. Det är däremot en uppoffring som jag utan tvekan gör om det var det det hängde på för att få behålla min kille. Jag är verkligen upp över öronen förälskad i honom. Ett dilemma som jag vet ingen annan kan svara på, men kanske någon har erfarenhet av? Hur tar man steget att ha sex med någon annan samtidigt som man riskerar så lite som möjligt?
    Tja du tränar honom helt enkelt att bli en duktig cuckold. Inte nog med att du kommer kunna uppleva alla dina drömmar, han kommer vara tacksam över att få vara en stöttande cuckold. Som någon annan besrivit innan så ta det lite pö om pö. Snart kommer han inte bara passa upp dig när du har sex utan slicka rent dig efteråt också. Hehe.
    Cuckolds brukar uppskatta en fast hand i sängen, men man får inte skrämma  bort dem bara. Som sagt, du är verkligen lyckligt lottad. Framtiden blir som du formar den. Glöm dock inte bort att ta hand om cuckolden. Kolla så att du inte går för fort fram, stäm av prata. Det är ok att ta kommandot och leda. Det brukar de bara uppskatta men man får bara kolla så man har dem med sig. Visa tydligt att det är honom du vill vara tillsammans med så ofta du kan i vardagen.
  • Stefan K
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-05 16:28:30 följande:

Vi har väl lekt såhär i tio år ungefär. Nästan lika länge som vi varit tillsammans. I början var jag tveksam och tänkte att han ville det för att han själv ville träffa andra tjejer. Men så var det inte. Han njuter verkligen av att se mig njuta utan andra baktankar. Och jag.... hihi ja du förstår själv. Har provat gangbang nån gång medan maken fick serva och det var verkligen häftigt.
    Vi är ett par som har dessa fantaiser och som vi delat nu under ett par år utan att ännu tagit steget fullt ut. Jag (mannen) tänder på det oerhört mycket och är väl initiativ tagare till samtalsämnet men det jag undrar lite över är hur kvinnan ser på sin man efteråt Jag vill se min sambo med en annan man som är välutrustad och jag vet att hon antagligen kommer gilla det väldigt mycket då vi lekt med stora leksaker i sängen. Min oro är att hon ska tappa känslor för mig och söka efter en välutrustad man. Hur har det varit för er kvinnor som provat detta? Är känslorna detsamma efterår för er man även om ni hade det skönare rent sexuellt?

• NisseC

Min fru och jag har hållt på med denna typ av lekar i många år nu. En viktig del av detta för oss är att det är rent sexuellt. Sex är en stor del av vårt liv men det är ändå viktigt att skilja dem åt. Utanför sänge har vi ett mycket bra och ärligt förhållande vilket jag tror är en viktig pusselbit om man vill få det att fungera. Om det är kännslor som kommer upp under sexet är det viktigt att inte vara tyst om det senare utan ta upp och prata om det.

• NisseC

Det är en av mina absoluta favoriter också!!!

Anonym (Mia) skrev 2013-11-06 14:25:02 följande:
    Tycker det låter som en bra idé. En mjukstart. Tänk dock på att skydda dig så du kan njuta utan onödig oro. Min man älskar när jag suger någon (eller blir knullad) samtidigt som jag ser honom i ögonen.

• Anonym (Mia)
    Stefan K skrev 2013-11-07 11:09:08 följande:
    Vi är ett par som har dessa fantaiser och som vi delat nu under ett par år utan att ännu tagit steget fullt ut. Jag (mannen) tänder på det oerhört mycket och är väl initiativ tagare till samtalsämnet men det jag undrar lite över är hur kvinnan ser på sin man efteråt Jag vill se min sambo med en annan man som är välutrustad och jag vet att hon antagligen kommer gilla det väldigt mycket då vi lekt med stora leksaker i sängen. Min oro är att hon ska tappa känslor för mig och söka efter en välutrustad man. Hur har det varit för er kvinnor som provat detta? Är känslorna detsamma efterår för er man även om ni hade det skönare rent sexuellt?  

Mina känslor för min man har väldigt lite med storleken på hans kuk att göra. Sex med honom är skönt för det är med honom. Visst är det härligt med en välutrustad man, om han kan knulla.... inte givet. Men för mig är det då mer fysisk njutning...som med en dildo liksom. Gör härlig sex med ett par välutrustade män nåt med känslorna för min man, så är det väl att jag älskar honom mer som låter mig njuta så. Varför skulle jag lämna min fantastiska man för en stor kuk när jag kan få både och tillsammans med honom.
  • Stefan K
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-07 15:05:11 följande:

Mina känslor för min man har väldigt lite med storleken på hans kuk att göra. Sex med honom är skönt för det är med honom. Visst är det härligt med en välutrustad man, om han kan knulla.... inte givet. Men för mig är det då mer fysisk njutning...som med en dildo liksom. Gör härlig sex med ett par välutrustade män nåt med känslorna för min man, så är det väl att jag älskar honom mer som låter mig njuta så. Varför skulle jag lämna min fantastiska man för en stor kuk när jag kan få både och tillsammans med honom.
    Tack för svaret, ungefär samma svar som jag fått av min sambo när jag frågat hur hon tror det kommer va efteråt och det känns ju bra :)

Nu ska vi bara hitta rätt man också och det har vi märkt är inte det lättaste. Vi har försökt ett tag på BC men skam den som ger sig. Längtar nåt otroligt efter detta. 
  • Stefan K
    kire skrev 2013-10-30 08:12:15 följande:
    Har en hel del erfarenhet från andra sidan, älskarens även om jag nu av olika anledningar ligger lågt med den typen av relationer. Hur som helst, mina erfarenheter, ytterst kondenserade.

Det du beskriver är en vanlig fantasi och möjligtvis kommer ni det. Mitt råd är dock att ta det steg för steg, låta det utvecklas. Det viktigaste är att ni hittar en älskare eller "Bull" som du kallar det som förstår vad det handlar om.

Att hitta en man som vill ha sex med dig torde inte vara svårt. Att hitta en man som förstår att det är en helt annan sak att ha en relation med ett cuckoldpar är inte lika lätt. Älskaren måste ju både inse att han inte har en relation av karaktären älskare/älskarinna, man har en relation till ett par, till er båda. Dessutom är det inte alla män som ens fixar att ha sex på det viset, med ytterligare en man närvarande i den roll som din man tänder på, cuckoldrollen. Den älskare ni väljer kan ju dessutom gärna ha lite erfarenhet av liknande eftersom det väldigt mycket handlar om lyhördhet. Att både kunna bromsa och driva på, ta utvecklingen vidare men baserat på era signaler.

Utmaning 1 alltså - hitta rätt "kandidat". Generellt råd - skynda långsamt, se det som en utvecklingskurva, försök inte trycka in hela "paketet" med idéer och fantasier på en gång.

Lycka till! Den här typen av relation kan vara extremt upphetsande. För alla parter...
  • Anonym (Mia)
    Stefan K skrev 2013-11-07 17:20:43 följande:
    Tack för svaret, ungefär samma svar som jag fått av min sambo när jag frågat hur hon tror det kommer va efteråt och det känns ju bra :) Nu ska vi bara hitta rätt man också och det har vi märkt är inte det lättaste. Vi har försökt ett tag på BC men skam den som ger sig. Längtar nåt otroligt efter detta. 

Det råd jag skulle vilja ge till dig, eftersom du är fundersam, är att du måste redan innan ta in och acceptera att hon kommer (förhoppningsvis) att njuta jättemycket av detta. Hon kanske bli mycket kåtare och stöna mm mer än när bara ni har sex. För det är ju därför ni gör det!! OCH DET KOMMER DU OCKSÅ BLI. Tänk på det för vissa män verkar ha tänkt att de ska bli kåta själva men tjejen får inte bli mer kåt eller ha det skönare än vanligt. Vad är vitsen då??? Man kan faktiskt själv bli orolig för att man hade det "för skönt" och kanske sårade sin man. Viktigt att du stöttar och förklarar i så fall att det är ok att njuta. Är du tveksam till om du klarar av att se någon annan ge henne multipla orgasmer bör du vänta. Hellre det än ge henne dåligt samvete för hon njöt som vissa män gör.
  • Stefan K
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-08 14:13:26 följande:

Det råd jag skulle vilja ge till dig, eftersom du är fundersam, är att du måste redan innan ta in och acceptera att hon kommer (förhoppningsvis) att njuta jättemycket av detta. Hon kanske bli mycket kåtare och stöna mm mer än när bara ni har sex. För det är ju därför ni gör det!! OCH DET KOMMER DU OCKSÅ BLI. Tänk på det för vissa män verkar ha tänkt att de ska bli kåta själva men tjejen får inte bli mer kåt eller ha det skönare än vanligt. Vad är vitsen då??? Man kan faktiskt själv bli orolig för att man hade det "för skönt" och kanske sårade sin man. Viktigt att du stöttar och förklarar i så fall att det är ok att njuta. Är du tveksam till om du klarar av att se någon annan ge henne multipla orgasmer bör du vänta. Hellre det än ge henne dåligt samvete för hon njöt som vissa män gör.
    Tack återigen för ditt svar. :)
    Att hon ska njuta är ju självklart och jag är inte fundersam över hur mycket hon kommer njuta.
    Min förhoppning är att hon kommer njuta mer än nånsin.
    Va bara lite orolig över hur hennes känslor kommer va för mig efteråt då vi har ett fantastiskt förhållande på alla sätt och vill inte att det ska ändras.

Jag har visat henne denna tråd och dina svar och det är ju som hon själv har sagt att det kommer va.

Så nu ska vi bara hitta en välutrustad man som kan ge henne ett fantastiskt knull och kanske också multipla orgasmer.
Svar på tråden Att ha en cuckold