• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Cockold) skrev 2013-11-22 10:25:13 följande:
    Är det lättare för dig att komma när du gör det med en annan än din man eller är det just om de är flera som kan hålla på längre? En del kvinnor tycks ha lättare för att t ex få vaginal orgasm med en älskare. Jag blir grymt kåt vid tanken på att min fru kanske skulle få en vaginal orgasm om hon tillät sig prova några andra älskare. Alltså, för mig är det också en egoistisk tanke. Var det inte du Mia som skrev i en annan tråd att du gör din man en tjänst som har het sex med andra? Då är det ju verkligen en win win situation. Jag avundas din man som får uppleva att du har sex med flera män samtidigt...wow!

Jag vet att många kvinnor är avundsjuka på mig som får lov. Att det är lättare att komma er nog en kombination av situationen, spänningen med en ny man men också väldigt mycket att de håller på längre utan att det blir tjatigt samma in och ut.
  • NisseC

Det där att det inte blir lika uttjatat är något min fru också har berättat.  Hon kommer mer när vi leker denna lek men jag tror att den sexuella spänningen och hela uppbygnaden gör sitt till.

• Frogo
    NisseC skrev 2013-11-22 14:28:52 följande:
    Det där att det inte blir lika uttjatat är något min fru också har berättat.  Hon kommer mer när vi leker denna lek men jag tror att den sexuella spänningen och hela uppbygnaden gör sitt till.

Ja, det förstår man ju att hon har lättare för att komma när flera män tar henne på olika sätt. Är väl ganska självklart. Som nån annan sa; verkar faktiskt som det är så det är meningen att vara. Varför har annars män så lätt att komma och kvinnor så mycket svårare. Knappast en slump.
  • Anonym (Mia)

Å lite orättvist för jag kan njuta nästan hur länge som helst nästan.

• NisseC
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-25 19:19:32 följande:
    Å lite orättvist för jag kan njuta nästan hur länge som helst nästan.

Min fru hade den inställningen också så vi bestämde oss för att testa och nu vet vi att hon har en gräns också. Det finns en gräns då det blir för fysikst jobbigt för henne att ha sex och då vlir det inte skönt längre. Men det tog 9 killar nästan 5 timmar att få henne dit
  • Anonym (uhh)

Men ursäkta mig men vad fan är Hotwife/cuckold??!

• Robert 832
    Anonym (uhh) skrev 2013-11-26 09:33:06 följande:
    Men ursäkta mig men vad fan är Hotwife/cuckold??!
    Cuckold är mannen i en relation där kvinnan är fri att ha sex med vem hon vill medan mannen förblir trogen. Hotwife refererar till kvinnan i relationen.
  • Anonym (uhh)
    Robert 832 skrev 2013-11-26 14:18:01 följande:
    Cuckold är mannen i en relation där kvinnan är fri att ha sex med vem hon vill medan mannen förblir trogen. Hotwife refererar till kvinnan i relationen.
    Oj då! :-O
    det finns då folk till allt
  • Robert 832
    Anonym (uhh) skrev 2013-11-26 14:41:57 följande:
    Oj då! :-O
    det finns då folk till allt
    Visst är det så. Cuckolding är ändå ganska milt jämfört med det värsta jag har hört som det finns folk till.
Svar på tråden Att ha en cuckold