• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-11-05 11:00:48 följande:
    en nyfiken fråge, är din man BS eller straight?

Hmm, han är väl... BS-light antar jag. Han är inte rädd för att göra saker jag beordrar honom, men tror inte han skulle vilja ha sex med en kille enbart.
  • NisseC

Jag undrar om inte det är ganska vanligt, jag skulle nog säga att jag är lika som han. Hur länge har ni lekt denna typ av lekar? Något ni gillat extra mycket?

• Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-11-05 14:33:14 följande:
    Jag undrar om inte det är ganska vanligt, jag skulle nog säga att jag är lika som han. Hur länge har ni lekt denna typ av lekar? Något ni gillat extra mycket?

Vi har väl lekt såhär i tio år ungefär. Nästan lika länge som vi varit tillsammans. I början var jag tveksam och tänkte att han ville det för att han själv ville träffa andra tjejer. Men så var det inte. Han njuter verkligen av att se mig njuta utan andra baktankar. Och jag.... hihi ja du förstår själv. Har provat gangbang nån gång medan maken fick serva och det var verkligen häftigt.
  • NisseC

å vad upphetsande!!! det har jag också gjort och höll på att få kåtslag

• Anonym (Kanske)

Tror att jag har en cockold-kille men vi har inte tagit steget fullt ut. Han gillar att jag är flirtig med andra män och tänder på att de vill ha mig. Jag är flirtig av mig och vilken kvinna tycker inte om att känna sig åtrådd

Är vi på nattklubb så tycker han om att se mig dansa med och bli uppvaktad av andra män. Jag tycker själv att detta är underbart och när vi går hem tillsammans (jag och min kille) så brukar vi ha det bästa sexet. Han frågar mig vad jag har fått för erbjudanden under kvällen, hur många stånd jag känt pressats mot mig, om någon hade extra stor kuk osv. När vi har sex så händer det att han låtsas vara någon av killarna jag har har dansat med och jag blundar och spelar med. 

Längre än hångel och smek har jag inte gått med andra män, men min kille är uppmuntrande och jag är sugen. Trots det så känns det som att steget till att verkligen ha sex med andra är ganska stort. Känns som att båda vill men att ingen av oss vågar säga det rätt ut.

Vi får se hur det  blir framöver. Vi har det bra nu, men jag kan ändå inte låta bli att vara lite avundsjuk på er andra tjejer som har tagit steget och får ligga med flera män Tungan ute

• Anonym (Mia)
    Anonym (Kanske) skrev 2013-11-06 11:09:11 följande:
    Tror att jag har en cockold-kille men vi har inte tagit steget fullt ut. Han gillar att jag är flirtig med andra män och tänder på att de vill ha mig. Jag är flirtig av mig och vilken kvinna tycker inte om att känna sig åtrådd Är vi på nattklubb så tycker han om att se mig dansa med och bli uppvaktad av andra män. Jag tycker själv att detta är underbart och när vi går hem tillsammans (jag och min kille) så brukar vi ha det bästa sexet. Han frågar mig vad jag har fått för erbjudanden under kvällen, hur många stånd jag känt pressats mot mig, om någon hade extra stor kuk osv. När vi har sex så händer det att han låtsas vara någon av killarna jag har har dansat med och jag blundar och spelar med.  Längre än hångel och smek har jag inte gått med andra män, men min kille är uppmuntrande och jag är sugen. Trots det så känns det som att steget till att verkligen ha sex med andra är ganska stort. Känns som att båda vill men att ingen av oss vågar säga det rätt ut. Vi får se hur det  blir framöver. Vi har det bra nu, men jag kan ändå inte låta bli att vara lite avundsjuk på er andra tjejer som har tagit steget och får ligga med flera män 

Låter som om du har en härlig tid framför dig. Var rädd om den killen. Ni är nog på väg dit. Bara att skynda långsamt. Viktigt att du visar uppskattning för denna sida hos honom och att du är rädd om honom. Han får inte bli osäker på din kärlek eller bli rädd att han förlorar dig till nån av dem. Han är unik och värdefull. Låt honom känna det. Med rätt träning av honom kan du BO i sjunde himlen.
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-06 12:10:02 följande:

Låter som om du har en härlig tid framför dig. Var rädd om den killen. Ni är nog på väg dit. Bara att skynda långsamt. Viktigt att du visar uppskattning för denna sida hos honom och att du är rädd om honom. Han får inte bli osäker på din kärlek eller bli rädd att han förlorar dig till nån av dem. Han är unik och värdefull. Låt honom känna det. Med rätt träning av honom kan du BO i sjunde himlen.
    Mmm jag ser ljust på framtiden Tungan ute

Träna honom rätt låter roligt. Hur gör man det? Cool Haha

Och hur långsamt ska man skynda? Vi har hållit oss på samma nivå i ett drygt år nu, utan att ta det vidare. Det hela började med att han visade stort intresse för mitt tidigare sexliv. Jag hann med en hel del som singel innan jag träffade honom, medan han inte har lekt av sig lika mycket. Intresset han visar är ren och skär kåthet och inte på något svartsjukt vis.

En liten del av mig känner oro inför att han uppmuntrar mig till att flirta med och även till viss del att vara med andra p.g.a. att han tror att det är bästa sättet att behålla mig, eftersom han vet att jag gillar det. En betydligt större del hos mig uppfattar det som att han ärligt njuter av att andra blir kåta på hans tjej och att han vill att jag ska ha ett så spännande och skönt sexliv som det bara går.

Jag personligen har inga mentala spärrar med att ligga med flera (tvärt om! Tungan ute), förutom den lilla osäkerheten att han skulle låta mig göra det av fel anledning. Det är däremot en uppoffring som jag utan tvekan gör om det var det det hängde på för att få behålla min kille. Jag är verkligen upp över öronen förälskad i honom. Ett dilemma som jag vet ingen annan kan svara på, men kanske någon har erfarenhet av? Hur tar man steget att ha sex med någon annan samtidigt som man riskerar så lite som möjligt?
  • Anonym (switch)
    Anonym (Kanske) skrev 2013-11-06 13:19:15 följande:
    Mmm jag ser ljust på framtiden Tungan ute

Träna honom rätt låter roligt. Hur gör man det? Cool Haha

Och hur långsamt ska man skynda? Vi har hållit oss på samma nivå i ett drygt år nu, utan att ta det vidare. Det hela började med att han visade stort intresse för mitt tidigare sexliv. Jag hann med en hel del som singel innan jag träffade honom, medan han inte har lekt av sig lika mycket. Intresset han visar är ren och skär kåthet och inte på något svartsjukt vis.

En liten del av mig känner oro inför att han uppmuntrar mig till att flirta med och även till viss del att vara med andra p.g.a. att han tror att det är bästa sättet att behålla mig, eftersom han vet att jag gillar det. En betydligt större del hos mig uppfattar det som att han ärligt njuter av att andra blir kåta på hans tjej och att han vill att jag ska ha ett så spännande och skönt sexliv som det bara går.

Jag personligen har inga mentala spärrar med att ligga med flera (tvärt om! Tungan ute), förutom den lilla osäkerheten att han skulle låta mig göra det av fel anledning. Det är däremot en uppoffring som jag utan tvekan gör om det var det det hängde på för att få behålla min kille. Jag är verkligen upp över öronen förälskad i honom. Ett dilemma som jag vet ingen annan kan svara på, men kanske någon har erfarenhet av? Hur tar man steget att ha sex med någon annan samtidigt som man riskerar så lite som möjligt?
    Hej!
    Eftersom ni båda är oerfarna och inte vet hur ni kommer reagera efteråt om du nu har sex med en annan kille så tycker jag inte att ni ska börja med att du har sex med en annan kille och absolut inte någon person ni kommer kunna stöta på igen,

Ni kan ju börja med att träffa någon ute te.x där du suger av honom och låta din kille se på.

Jag och min fru hade pratat om att hon ska ha sex med någon annan men vi valde att träffa en kille vi fick kontakt med på bc utomhus en sen kväll där hon sög av honom. och jag satt bredvid och titta på och smekte henne. Detta är något vi har gjort 2 gånger än så länge. Och det är en bra början i alla fall :)

Glöm inte bort att prata och fortsätta prata om det innan ni prövar, Och efteråt är det viktigt att du visar din kille att du älskar honom och försök tyda hans signaler om hur han verkligen mår.

Lycka till
  • Anonym (Mia)
    Anonym (switch) skrev 2013-11-06 13:37:05 följande:
    Hej! Eftersom ni båda är oerfarna och inte vet hur ni kommer reagera efteråt om du nu har sex med en annan kille så tycker jag inte att ni ska börja med att du har sex med en annan kille och absolut inte någon person ni kommer kunna stöta på igen, Ni kan ju börja med att träffa någon ute te.x där du suger av honom och låta din kille se på. Jag och min fru hade pratat om att hon ska ha sex med någon annan men vi valde att träffa en kille vi fick kontakt med på bc utomhus en sen kväll där hon sög av honom. och jag satt bredvid och titta på och smekte henne. Detta är något vi har gjort 2 gånger än så länge. Och det är en bra början i alla fall :) Glöm inte bort att prata och fortsätta prata om det innan ni prövar, Och efteråt är det viktigt att du visar din kille att du älskar honom och försök tyda hans signaler om hur han verkligen mår. Lycka till

Tycker det låter som en bra idé. En mjukstart. Tänk dock på att skydda dig så du kan njuta utan onödig oro. Min man älskar när jag suger någon (eller blir knullad) samtidigt som jag ser honom i ögonen.
  • Frogo
    Anonym (Kanske) skrev 2013-11-06 13:19:15 följande:
    Mmm jag ser ljust på framtiden  Träna honom rätt låter roligt. Hur gör man det?  Haha Och hur långsamt ska man skynda? Vi har hållit oss på samma nivå i ett drygt år nu, utan att ta det vidare. Det hela började med att han visade stort intresse för mitt tidigare sexliv. Jag hann med en hel del som singel innan jag träffade honom, medan han inte har lekt av sig lika mycket. Intresset han visar är ren och skär kåthet och inte på något svartsjukt vis. En liten del av mig känner oro inför att han uppmuntrar mig till att flirta med och även till viss del att vara med andra p.g.a. att han tror att det är bästa sättet att behålla mig, eftersom han vet att jag gillar det. En betydligt större del hos mig uppfattar det som att han ärligt njuter av att andra blir kåta på hans tjej och att han vill att jag ska ha ett så spännande och skönt sexliv som det bara går. Jag personligen har inga mentala spärrar med att ligga med flera (tvärt om! ), förutom den lilla osäkerheten att han skulle låta mig göra det av fel anledning. Det är däremot en uppoffring som jag utan tvekan gör om det var det det hängde på för att få behålla min kille. Jag är verkligen upp över öronen förälskad i honom. Ett dilemma som jag vet ingen annan kan svara på, men kanske någon har erfarenhet av? Hur tar man steget att ha sex med någon annan samtidigt som man riskerar så lite som möjligt?

Att han tänder på vad du gjort i ditt tidigare liv tycker jag är en tydlig indikation på att han verkligen tänder på detta själv. Tänk vilken tur du har att han tänder på att du har det skönt.
Svar på tråden Att ha en cuckold