Anonym (Kanske) skrev 2013-11-06 13:19:15 följande:
Mmm jag ser ljust på framtiden
Träna honom rätt låter roligt. Hur gör man det?

Haha
Och hur långsamt ska man skynda? Vi har hållit oss på samma nivå i ett drygt år nu, utan att ta det vidare. Det hela började med att han visade stort intresse för mitt tidigare sexliv. Jag hann med en hel del som singel innan jag träffade honom, medan han inte har lekt av sig lika mycket. Intresset han visar är ren och skär kåthet och inte på något svartsjukt vis.
En liten del av mig känner oro inför att han uppmuntrar mig till att flirta med och även till viss del att vara med andra p.g.a. att han tror att det är bästa sättet att behålla mig, eftersom han vet att jag gillar det. En betydligt större del hos mig uppfattar det som att han ärligt njuter av att andra blir kåta på hans tjej och att han vill att jag ska ha ett så spännande och skönt sexliv som det bara går.
Jag personligen har inga mentala spärrar med att ligga med flera (tvärt om!

), förutom den lilla osäkerheten att han skulle låta mig göra det av fel anledning. Det är däremot en uppoffring som jag utan tvekan gör om det var det det hängde på för att få behålla min kille. Jag är verkligen upp över öronen förälskad i honom. Ett dilemma som jag vet ingen annan kan svara på, men kanske någon har erfarenhet av? Hur tar man steget att ha sex med någon annan samtidigt som man riskerar så lite som möjligt?
Hej!
Eftersom ni båda är oerfarna och inte vet hur ni kommer reagera efteråt om du nu har sex med en annan kille så tycker jag inte att ni ska börja med att du har sex med en annan kille och absolut inte någon person ni kommer kunna stöta på igen,
Ni kan ju börja med att träffa någon ute te.x där du suger av honom och låta din kille se på.
Jag och min fru hade pratat om att hon ska ha sex med någon annan men vi valde att träffa en kille vi fick kontakt med på bc utomhus en sen kväll där hon sög av honom. och jag satt bredvid och titta på och smekte henne. Detta är något vi har gjort 2 gånger än så länge. Och det är en bra början i alla fall :)
Glöm inte bort att prata och fortsätta prata om det innan ni prövar, Och efteråt är det viktigt att du visar din kille att du älskar honom och försök tyda hans signaler om hur han verkligen mår.
Lycka till