Jag hoppas TS gjort slag i saken och skaffat sig sin Bull. Mitt eget äktenskap hade nästan stagnerat på sexfronten när min make berättade överraskande att han hade surfat runt och sett en massa cuckold-porr och presenterade idén för mig. Det var nytt för mig. Jag blev både nyfiken och tveksam men efter lite tjat, prat och research bestämde vi oss för att testa. Det tog lång tid innan vi hittade en Bull som passade oss. Jag kände att jag ville ha en kille som inte konkurrerade med min man utanför sängen och som jag ville ha skön sex med men inget förhållande med annars. Allt för att undvika onödiga känslor och missförstånd med. Därför valde jag omedelbart bort alla mogna singelmän. Om jag själv fick välja så hade jag helst velat ha antingen en man som redan var stabil i ett äktenskap alternativt en ung kille som aldrig skulle vara aktuell för mig i något annat sammanhang än sex. Vi diskuterade också ofta länge om vi ville ha en kille som var helt okänd för båda eller någon som vi både kände väl och var förtrogna med. Hela den här processen to nästan ett år innan vi bestämde oss. Att på något sätt annonsera i grupper eller på forum resulterar i en massa desperata mail märkliga suspekta figurer. Allt var väldigt avtändande för mig så vi beslutade att gå vår egen väg och leta närmare oss själva trots allt. En av mina vänninor har en mellan som som vid tillfället nyss fyllt 20. Han var storvuxen och charmig, mån om sitt yttre, vänlig och artig och hade flera gånger gett mig fina komplimanger men utan att klumpigt stöta på mig. Jag var då 47 och jag är en väldigt tjejig kvinna som älskar att klä mig kvinnligt vilket ofta uppskattas. Vår plan var enkel, jag bjöd hem honom under förespegling att han skulle hjälpa mig sätta upp vår nya Wi-Fi Repeat-enheti sovrummet. På sängen hade jag lagtext par nyinköpta superhäftigt lackstövlar med både platå och snörning. Naturligtvis kunde han inte låta bli att kommentera dem och jag lyckades få in samtalet på att vi skulle slå vad om jag kunde snyggt i dem eller inte.
När jag väl fått på mig dem och trippade runt för honom så såg jag hur hans lem svällde innanför shortsen. Då datten jag honom på sängkanten och började berätta vad jag och min man var ute efter. Han blev självklart tänd på idén och jag bad honom därför komma tillbaka när min man var hemma så att vi kunde prata alla tre. Vi träffades alla tre och pratade igenom det och det kändes så rätt för oss alla tre vilket gjorde mig överlycklig. Vad som var helt perfekt var att han delade min mans passion för stövlar, höga klackar och läckra outfits. Vilka män gör inte det? Detta är också något som tänder mig som kvinna och jag känner mig oerhört sexig och åtråvärd. Jag är aldrig maken vid sex. Myck vackrare och mer spännande min spännande outfits o klackar om ni frågar mig. Om båda partnerna gillar det blir en härlig krydda.
Detta blev vår första dejt och min man och min unge Bull valde tillsammans ut vad jag skulle ha på mig och sedan älskade han med mig hela kvällen medan min man fick titta på. Alla var jättenöjda efteråt. Nu är det min härlige Bull jag älskar med och min man njuter av att få vara lekfullt svartsjuk undergiven cuckold och titta på, när jag blir tagen. Vi har lyckats hitta en fin balans och njuter oerhört av detta. Min man runkar när han tittar på mig när jag njuter CH kan ibland komma flera gånger. Han är jättenöjd med detta upplägget. När min Bull knullat mig och lämnat oss, så är jag alltid noga med att ta hand om min man och visa kärlek och fysik närhet. Dock ingår ej sex i detta eftersom det är bara min Bull som får njuta det. Vårt Bull-arrangemang är privat och bygger på att alla tre gillar det. För min egen del har jag växt som kvinna och jag känner mig älskad, åtrådd och sensuell. För oss fungerar det underbart, men jag kan förstå att det är en känslig balansgång som bygger på förtroende hos alla tre så att alla får njuta fullt ut på ditt sätt.