• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • NisseC
    ett par skrev 2013-11-17 20:07:57 följande:
    Killen här;
    Intressant tråd, skall jag tolka det lite generellt så är tjejerna och även deras respektive äkta hälft nöjdare i sina sexliv efter att utforskat och upplevt och även utvecklat en Hotwife/cuckold relation ?

Tjejer, stämmer detta ?
    Killar, håller ni med ?

Kille här.
    Ja i mitt fall stämmer det helt. Även vi hade många och långa diskutioner om detta då det inte faller innanör moralens normala gränser.
    Jag tror att det ofta är så att när man inte längre lägger masssa tabun och andras värderingar på sina egna känslor så får man det bättre. Jag har upplevt  detta även i andra fall
  • NisseC

skön kväll.
    Igår gjorde vi en av våra favoriter, vi hade besök av den man vi oftast träffar och han känner oss väl.
    Jag fick hjälpa dem att komma i stämning vilket tog en stund. Jag gör alltid detta klädd på något pinsamt eller förnedrande sätt. I leken så ingår det också alltid att vi låtsas att jag har en mycket liten kuk och att hans är välldigt stor.
    Sagt och gjort så blir de rejält kåta och det är dags att börja knulla.
    Då fick jag lägga mig i sängen och min fru ställer sig på knä över mig. Hon är så nära att min kuk nästan skulle tränga in i henne. Jag kan kyssa henne, se henne i ögonen och hennes bröst snuddar ibland vid min kropp.
    Hon är tyst och ser mig i ögonen, så tränger han in i henne och hon stönar av vällust. Jag ser henne i ögonen när hans stora kuk penetrerar henne. De knullar ganska länge när hon str så, hon är så nära mig och hon knullar men det är inte min kuk som är inne i henne. Jag kan kyssa och smeka henne, se hur hon njuter, se henne i ögonen och bara njuta men jag får inte tränga in i henne.
    Det är en helt fantastisk upplevelse!!!

• Anonym (Fråga)

Intressant att veta, tycker jag, när det gäller cuckold: Hur många av er som praktiserar detta har levt tillsammans i en längre relation (10år) och utvecklat ert sexliv och börjat med just cuckold?

Risken är ju att man kan bli lite fartblind som "vanlig" dödlig (mest vanlijsex och vardagliga toppar och dalar) när man läser om saker som detta...som eventuellt skulle kunna tänkas vara rätt så hett att uppleva.

Jag inbillar mig att de flesta som utvecklar en grej som detta HAR levt ett "vanligt" liv med mest vaniljsex och senare separerat för man ville och önskade olika. Kanske en fördom från min sida!? 

• NisseC

jag har levt med min fru i mer än 10 år ja och ja jag har haft relationer med andra innan det. Jag är inte helt säker på att det besvarar din fåga. Vi började inte med cuckold direkt men vi har nästa alltid haft ett aktivt och utvecklande sexliv

• Anonym (Fråga)
    NisseC skrev 2013-11-20 13:32:39 följande:
    jag har levt med min fru i mer än 10 år ja och ja jag har haft relationer med andra innan det. Jag är inte helt säker på att det besvarar din fåga. Vi började inte med cuckold direkt men vi har nästa alltid haft ett aktivt och utvecklande sexliv
    Ja, det kanske beror mer på tidigare erfarenheter och hur viktigt man tycker att sex är i relationen + lite andra grejer än något annat?...jag tänkte mig två individer som träffas som relativt unga (20-25 år) och gifter sig, skaffar barn och så vidare och har rätt mkt sex i början och mindre eller väldigt sällan senare p.g.a barn och alla måsten och annat...men det kan naturligtvis se olika ut. I ett forum som detta blir ju många lite mer ovanliga saker (vej ej hur vanligt eller ovanligt det är, inbillar mig/gissar) som detta lite mer vanligt om du hänger med på vad jag menar. Det blir lite mer koncenterat så att säga.
  • NisseC

ja jag tror jag är med på vad du säger.
    Nu är det dock så att vi inte har barn och kommer heller inte att få det, detta gör att vårt fokus inte flyttas dit.
    Så enkelt sagt har vi fortsatt att knulla på och utvekla den delen av vår relation

• Anonym (Cockold)

Jag har ingen praktisk erfarenhet än men har en stark önskan att få uppleva mer. Jag har snackat med ett antal män som har samma läggning som jag d v s tycker det är enormt sexigt med tanken på att se sin fru knulla med en annan man.

Vi som har den läggningen är lika i det avseendet men sedan skiljer det sig mycket i nyanserna. En del vill absolut vara med när det sker. Andra kan tänka sig att låta frun vara ensam med den andre. En del är UG medan andra inte är det. Vissa gillar datt och andra ditt o s v.

Jag personligen skulle uppskatta mycket om min fru tog emot sperma från en annan man i sin fitta. Jag skulle gärna tränga in i henne direkt efter men jag skulle inte vilja slicka henne. Så skulle min fru utan förvarning "tvinga" mig att slicka henne ren skulle upplevelsen antagligen förstöras. Andra män älskar det. Mitt råd är därför att stämma av. Däremot skulle jag kunna tänka mig att slicka henne samtidigt som bullen knullar henne.

De flesta jag har talat med som har upplevt det IRL har blivit otroligt kåta av att se sin fru knulla med en annan men det finns undantag där det inte blivit som de tänkt och att de blivit svartsjuka, inte kunnat släppa efteråt att frun hade det så skönt med den andre. Då blir det ju fel och relationen påverkas negativt.

I och med att din man uttryckt sig som han gjorde och du verkar tända på det tycker jag absolut det verkar som en bra idé att göra något av det. Många beskriver det som att deras relation blir starkare, mer kärleksfull och intimare och att både hotwife och cuckold njuter mycket av att frun knullar runt.

Själv skulle jag vilja att min fru knullar med många män hellre än med en många gånger. Jag vill att kärleksrealtionen bara skall vara för mig

• Anonym (Mia)

Många beskriver det som att deras relation blir starkare, mer kärleksfull och intimare och att både hotwife och cuckold njuter mycket av att frun knullar runt."" Ja precis så är det. Kan inte beskrivas bättre. Att min man kan och vill ge mig detta är fantastiskt. Visst njuter han själv också, men att han låter mig leva ut min hela sexuella potential så här... wow. Det är ju så att nästan alla kvinnor har svårare eller t.o.m svårt för att komma jämfört med män. Både situationen och att bli stimulerad av flera män gör att jag kommer lättare. Så på detta sätt njuter vi båda mer.

• Anonym (Underbart)
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-22 09:37:34 följande:
    Många beskriver det som att deras relation blir starkare, mer kärleksfull och intimare och att både hotwife och cuckold njuter mycket av att frun knullar runt."" Ja precis så är det. Kan inte beskrivas bättre. Att min man kan och vill ge mig detta är fantastiskt. Visst njuter han själv också, men att han låter mig leva ut min hela sexuella potential så här... wow. Det är ju så att nästan alla kvinnor har svårare eller t.o.m svårt för att komma jämfört med män. Både situationen och att bli stimulerad av flera män gör att jag kommer lättare. Så på detta sätt njuter vi båda mer.
    Vad härligt det låter Mia - avundas dig din relation. Som du säger - en kvinna och två eller flera män är ju egentligen idealiskt.
  • Anonym (Cockold)
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-22 09:37:34 följande:
    Är det lättare för dig att komma när du gör det med en annan än din man eller är det just om de är flera som kan hålla på längre? En del kvinnor tycks ha lättare för att t ex få vaginal orgasm med en älskare.

Jag blir grymt kåt vid tanken på att min fru kanske skulle få en vaginal orgasm om hon tillät sig prova några andra älskare. Alltså, för mig är det också en egoistisk tanke. Var det inte du Mia som skrev i en annan tråd att du gör din man en tjänst som har het sex med andra? Då är det ju verkligen en win win situation.

Jag avundas din man som får uppleva att du har sex med flera män samtidigt...wow!
Svar på tråden Att ha en cuckold