• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-11 07:39:28 följande:

Och jag är påskharen, shhhhh
    en del är trögare än andra....
  • NisseC

>Njae, de vet ju att jag umgås med olika och vissa träffar jag tillsammans men annars känner de inte varandra direkt.[/quote] ok, jag fick en bild av att du gömde man nummer 1 nästan, det vore lite kul! Men jag antar att han inte viste att du var nyknullad när han kom dit. Hade du tvättat dig eller var det ett jobb för din cuckold? Själv blir jag så otroligt upphetsad av att göra min fru ren och fin för att ta i mot nästa man, det är det absoul bästa för att bli hård igen för min del. Under en period träffade vi flera män som vi viste vara hela/rena/friska så då blev det ganska mycket sperma lekar. En gång jag fortfarande minns var när vi träffade alla 3 vid samma tillfälle. Min fru hade ordnat det som en tävling nästan för att se hur mycket jag klarade av samtidigt som jag blev underbart förnedrad. Hur som hels, man nummer ett hade 6 med henne till han kom, sedan var det min tur att ha sex med henne till jag kom. Sedan fick jag slicka henne ren och slutligen tvätta henne helt ren med en tvätt lapp. Nu blev det nästa mans tur, han hade snällt väntat på sin tur vilket var mycket upphetsande. När han var klar var det åter igen min tur... Så fick jag åter igen rengöra henne med min mun. Så fortsatte det tills hon, någon av männen eller jag gav upp. Om jag gav upp först förlorade jag, om hon eller någon av männen gav upp först förlorade hon. Förloraren skulle få utföra ett förnedrande straff. Det var länge sedan vi gjorde detta men jag blir fortfarande stenhård av att tänka på det! Det är en av de bästa sexupplevelsser jag haft

• NicKnejm

Varför kan inte de som är intresserade och nyfikna på trådens ämne få diskussionsro? Vad ger det för sinnet att komma in här och döma folk? Det är ingen person som helt plötsligt ändrar uppfattning om sin drift för att någon pajas skriver nedlåtande inlägg.

• Anonym (uhh)
    NicKnejm skrev 2013-12-11 08:11:09 följande:
    Varför kan inte de som är intresserade och nyfikna på trådens ämne få diskussionsro? Vad ger det för sinnet att komma in här och döma folk? Det är ingen person som helt plötsligt ändrar uppfattning om sin drift för att någon pajas skriver nedlåtande inlägg.
    dom kanske kommer till insikt hur sjukt det är
  • Anonym (uhh)
    NicKnejm skrev 2013-12-11 08:20:49 följande:
    Det är inte sjukt på något sätt när folk har givande sex med varandra

nä ni ser så klart inte det  men det är sjukt att låta en annan man knulla sin fru o själv stå bredvid som en loser o sen måsta bädda sängen efter.haha

Det är så sjukt så jag finner inte ord

vilken jävla nolla.

• Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-11 08:23:23 följande:
    nä ni ser så klart inte det  men det är sjukt att låta en annan man knulla sin fru o själv stå bredvid som en loser o sen måsta bädda sängen efter.haha Det är så sjukt så jag finner inte ord vilken jävla nolla.

Tycker du verkar finna en massa kränkande ord. Tycker synd om dig som är så bitter. Be nån krama dig. Du verkar behöva kärlek.
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-11 10:22:54 följande:

Tycker du verkar finna en massa kränkande ord. Tycker synd om dig som är så bitter. Be nån krama dig. Du verkar behöva kärlek.

Varför tror alla att jag är bitter.

jag tycker bara det är sjukt. Man KAN tycka det utan att vara bitter.

jag får mkt kärlek av mina fyra barn & min man så det är lugnt. Det är nog snarare du Mia som behöver kärlek inte en massa kuk från diverse gubbar

• Anders 386
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-11 08:23:23 följande:

nä ni ser så klart inte det  men det är sjukt att låta en annan man knulla sin fru o själv stå bredvid som en loser o sen måsta bädda sängen efter.haha

Det är så sjukt så jag finner inte ord

vilken jävla nolla.

Nolla?  Nolla är väl den som aldrig får sina sexfantasier uppfyllda. Den som får uppleva sex som man verkligen fantiserar om skulle jag kalla vinnare! oavsett vilka behov man har. Förstår inte riktigt resonemanget?
    Och vem avgör om det är sjukt? Har du facit på hur livet ska levas? Skrattande

• Azalea01
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-10 17:42:14 följande:

Vet du vad. Det har du nog rätt i!! Varför gör vi så istället för att stötta varandra. Dumt ju.
    Jag håller verkligen med om att alla borde få leva sina liv som de vill - utan att bli dömda.

Däremot så är det rätt skönt att få vara en av de "fina kvinnorna". Man blir behandlad med artighet och respekt av män och slipper onda ögonkast av andra kvinnor.
Svar på tråden Att ha en cuckold