• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (Hotwife)
    Nyfikensml skrev 2013-11-02 08:10:16 följande:
    Tror du att alla män på FL är desperata ? Har du inte funderat på att det finns folk som är i liknande situation ( som din är)
    Jag menar att de som är lite mer seriösa kanske redan har hittat till rätt kontaktsiter, jag menar inte att allt män på FL är desperata, jag söker information i denna tråden, inte en Bull !
  • Robert 832
    Anonym (Hotwife) skrev 2013-11-02 08:04:40 följande:
    Med risk att få en massa sliskiga erbjudande vill jag ändå ta upp ämnet om att hitta en Bull till oss UTAN att få inboxen här på FL fylld av desperata tidsslösande mail. Jag har funderat på hur jag skall formulera mig men jag får nog vara rak på sak. Var hittar man som par en seriös Bull med lite vett i huvudet eller kanske man skall formulera sig i termen var är chansen störst att man hittar en Bull som är ok ? Finns det några klubbar o.d. där man träffas med likartade intressen?

Hotwife.se Cuckoldspace.net Darkside.se Fetlife.com Är exempel på sidor för folk med annorlunda smak vad gäller sex. De två övre är väl bäst om du ska ha sidor om det specifika ämnet men de två andra har grupper och nätverk i ämnet också. Dock finns det rötägg och folk tappade bakom flötet där liksom på alla sajter/platser i världen. Ska du hitta vettigt folk så måste du tyvärr pratat med dom och få en känsla av deras personlighet.
  • Anonym (Hotwife)

Tack Robert, det tar ett tag att gå igenom dessa länkarna tror jag.
    Hotwife och Darkside verkar bra, primärt utformat för svenska förutsättningar och inte hela världen, det begränsar lite.

• NisseC

Detta är en tråd jag gillar! Då jag varit en cuckold ganska länge så har vi nu den senaste tiden gjort så att det är mitt jobb att hitta nya Bulls. Vi har 2 erfarna och behöver därför inte leta speciellt aktivt efter nya men det är alltid kul med omväxling. Det är alltid min härskarinna som godkänner de bulls som jag har valt ut åt henne. Gör jag fel i detta urval så blir jag bestraffad på något pinsamt sätt.

• Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-11-04 07:32:08 följande:
    Detta är en tråd jag gillar! Då jag varit en cuckold ganska länge så har vi nu den senaste tiden gjort så att det är mitt jobb att hitta nya Bulls. Vi har 2 erfarna och behöver därför inte leta speciellt aktivt efter nya men det är alltid kul med omväxling. Det är alltid min härskarinna som godkänner de bulls som jag har valt ut åt henne. Gör jag fel i detta urval så blir jag bestraffad på något pinsamt sätt.

Ah, så spännande. Låter som en jättebra idé ju. En favorit jag har annars är att jag fixar fram nån läcker kille jag vill ha sex med och sen bara upplyser jag min cuckold om det nån timme innan bara så han vet vad som gäller för kvällen. Han brukar bli helt till sig av sådana överraskningar. Fast din grej är nice också....
  • NisseC

mmm även min dam gör så ibland men det blir inte så ofta längre då vi inte träffar nya killar så ofta. Brukar ni ha en helt vanlig dag innan eller brukar han veta att något är på gång. Jag brukar ibland inte få veta vad som skall hända förän just innan men jag brukar få lite tid att förbereda mig ändå, min dam ger mig tipps på vad jag bör tänka på.

• Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-11-04 12:53:52 följande:
    mmm även min dam gör så ibland men det blir inte så ofta längre då vi inte träffar nya killar så ofta. Brukar ni ha en helt vanlig dag innan eller brukar han veta att något är på gång. Jag brukar ibland inte få veta vad som skall hända förän just innan men jag brukar få lite tid att förbereda mig ändå, min dam ger mig tipps på vad jag bör tänka på.

Det är lite olika. Ibland pratar jag om det innan för att han riktigt ska komma i stämning. Ibland nämner jag det för honom när han är på jobbet att x kommer ikväll och knullar mig. Resten av hans dag brukar bli lite besvärlig. Men tycker om att överraska så han bara hinner duscha och förbereda sängkammaren för mina två tjurar. Han blir så otroligt kåt på nolltid då. Funderar på att låta honom komma hem från jobbet nån dag och "överraska" mig i sängen med en annan man. Det hade varit sååå härligt att se hans ansiktsuttryck. Har inte gjort det för tänk om han haft en jättekass dag på jobbet just den dan.
  • NisseC

Det skulle jag inte rekomendera att du gör, själv skulle jag börja känna mig orolig i det läget. Min fru och jag har en ganska strickt överenskommelse där att hon inte gör det ensam med en man om ja inte ber henne om det. Dessutom kan relationen till den mannen förändras en hel del då. Men något jag har fått uppleva var att min fru ringde mig innan ett möte och talade om att i kväll skulle vi få sällskap. Det var svårt att koncentrera sig det mötet kan jag lova! Det var med en man vi inte träffat påå länge men osm vi hade det mycket bra tilsammans med. Han är en av de få vi har sex med utan kondom. Jag fick strikta order om att ringa när jag var klar vilket jag gjorde. Då berättade hon att han kommit hem och att det var bäst att jag skyndade mig hem, men jag behövde stanna i köpcentret och handla innan jag kom hem. Jag slängde mig i bilen och åkte, fick en lista på saker jag skulle handla. Medan jag gjorde det så ringde hon och sa att vinet var slut och att jag skulle handla det också. Jag hörde på rösten hur kåt hon var då och det var helt underbart. Vi fortsatte prata och mannen var även med i samtalet, det ledde ganska snart till att jag bad honom slicka henne nu så hon skulle klara sig en stund. Det är inte ofta jag hör henne komma så fort som då. nu hade vi lite mer tid även om jag höll på att få kåtslag. Då jag inte skulle hinna hem och göra mig i ordning fick jag nu i stället på deras order köpa en utstyrsel åt mig själv. Det mesta kunde jag ta på mig inne på en toalett sedan innan jag åkte hem. Vi fortsatte att prata hela tiden och när jag kom in i hallen och klädde på mig det sista så låg hon och sög hans kuk. Vi hade en mycket kåt träff denna gång

• Anonym (Mia)

Ja, vi har en liknande överenskommelse. Menar ju inte direkt att han skulle överraska oss på riktigt, men jag förstår vad du menar.

Svar på tråden Att ha en cuckold