• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • PoL

Hej och välkommen Anette79! Härligt att snart vara halvvägs

• plopp76

Välkomna alla nya!

Anette79, ja dig känner jag också igen :) Tack för grattis, det känns helt galet! Men roligt med förstås! 

• PoL

Idag var jag äntligen tillräckligt återhämtad för en premiärtur med barnen och nya syskonvagnen! Har ju känt av både snittet och foglossningen och trötthet såklart, så det har fått vänta till nu - måste ju klara av att både lyfta i och ut stora vagnen ut bilen samt må ok och orka med efteråt

Allt gick riktigt bra, alla tre barn var glada och nöjda, och därmed även jag

Tänk att lillen är 11 dgr idag <3

• plopp76
    PoL skrev 2014-10-11 20:32:27 följande:

Idag var jag äntligen tillräckligt återhämtad för en premiärtur med barnen och nya syskonvagnen! Har ju känt av både snittet och foglossningen och trötthet såklart, så det har fått vänta till nu - måste ju klara av att både lyfta i och ut stora vagnen ut bilen samt må ok och orka med efteråt

Härligt! Ta det i lagom takt bara så du inte stor där en dag och bara INTE orkar :) Men roligt att börja kunna hitta på lite saker och känna att du orkar. Heja dig!
  • Milia02

Var på nupp igår och allt såg bra ut ... hon som gjorde ultraljudet och beräkningarna sa att jag hade ungefär samma risker som en 15 åring att det skulle vara nått fel på barnet... och då är jag 37 år alltså i pincip inga risker... så vi är lugna och ser nu fram emot nästa ultraljud i v 19

• MjölkChoklad
    RockyKiwa skrev 2014-10-10 16:16:29 följande:

Kommer tyvärr att lämna denna tråd då ett missfall pågår:( Åkte in idag på ett VUL för att jag kände oro då jag igår fick brunröda flytningar, det visade en tom hinnsäck:( Har varit förberedd att det kan inträffa då jag är 46 år. Är mycket Lessen men vi kommer inte att ge upp. Lycka till alla ni andra på denna tråd, kanske jag kommer tillbaka längre fram:)

Åååh, vad tråkigt - beklagar! Hoppas du kommer tillbaka snart!
    PoL skrev 2014-10-11 20:32:27 följande:

Vad skönt att det gick bra! Och - lite sent - GRATTIS till lillen Baby 

Välkommen alla nya

• Donum
    meliess skrev 2014-10-12 15:22:18 följande:

Jag vill bara fråga alla er som är över 40 och skaffar barn. Varför?

Jag är förvisso inte 40, men varför inte?

Man är ju sällan invalid för att man har passerat 40.
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35