• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • RockyKiwa

Kommer tyvärr att lämna denna tråd då ett missfall pågår:( Åkte in idag på ett VUL för att jag kände oro då jag igår fick brunröda flytningar, det visade en tom hinnsäck:( Har varit förberedd att det kan inträffa då jag är 46 år. Är mycket Lessen men vi kommer inte att ge upp. Lycka till alla ni andra på denna tråd, kanske jag kommer tillbaka längre fram:)

• PoL
    RockyKiwa skrev 2014-10-10 16:16:29 följande:

Kommer tyvärr att lämna denna tråd då ett missfall pågår:( Åkte in idag på ett VUL för att jag kände oro då jag igår fick brunröda flytningar, det visade en tom hinnsäck:( Har varit förberedd att det kan inträffa då jag är 46 år. Är mycket Lessen men vi kommer inte att ge upp. Lycka till alla ni andra på denna tråd, kanske jag kommer tillbaka längre fram:)

Åh, vad ledsamt det är hemskt att behöva gå igenom och viktigt att få sörja klart... Sköt om dig o håller tummarna för framtiden!!
  • plopp76

Beklagar verkligen, finns inga ord som kan lindra... men jag skickar mina tankar till dig och hoppas att du kommer tillbaka!
  • PoL

Välkommen, Kastrull

Mjölkchoklad: bara tre veckor kvar, härligt!!

• Aftonstjärna

Vad tråkigt! Beklagar sorgen!
    bf 23 oktober
  • Annette79

Hej :)

Här vill jag oxå vara med! Är 35 år och väntar mitt fjärde barn som beräknas komma 25/3 på min 15-årings födelsedag :))) Dubbel glädje <3

Grattis till er som fått era små mirakel, så mysigt att läsa :)

Grattis Plopp till tvillingar <3 Kommer ihåg dig från förut, så glad för din skull :)

Har RUL om knappt två veckor, Gud så jag längtar!!

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35