Kaa76 skrev 2014-01-10 21:22:15 följande:
Fast samtidigt svårt att låta bli! :)
Mitt dygnet runt illamående som gjort mig mer eller mindre handikappad hela julen och nyår gick plötsligt över i måndags, innan jag började blöda igen. Skrämde livet ur mig. I går kom det tillbaks och i dag är det tillbaks med full styrka, kunde inte vara i samma rum som barnen som åt på jobbet idag ens (än mindre äta själv.) Och japp, nu gnäller jag igen för att jag mår illa samtidigt som det är så skönt att det är tillbaks! Tror man blir lite små knäpp av att vara gravid

Jo jag antar att mitt illamående faktiskt är ganska lindrigt ändå :) Hoppas att det håller i sig så, att det inte blir värre.
Sambons mamma berättade att när hon väntade sambon så var hon som i en bubbla hela tiden mest. Mådde inte illa, inga cravings, inget ont, inge sömnproblem eller nånting. Hom mådde bara jättebra :) Min syster mådde riktigt APA, spydde som en liten räka hela tiden mest och gick ner massor i vikt vilket inte är så jättebra. Min mamma mådde inte illa vad hon minns, men å andra sidan minns hon knappt nånting från tiden vi var små... hahaha!
Jag är glad att jag mår ganska ok ändå, jag skulle gärna inte må illa alls.