• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • Patricia4
    jenny gr skrev 2014-01-08 16:44:48 följande:

Jag e i vecka 37 och känner mig rätt osmidig om man säger så. Kan knappt promma utan en massa sammandragningar :o

Jag har slutat springa efter mina missfall. Bara powerwalks nu. Jag började på mamma gympa när sonen var 5 veckor och efter ett par månader började jag träna normalt. Just nu är det magarna i fokus :)
  • jenny gr

Ha ha ja just nu inne i en period av andfåddhet & trötthet. Totalt orkeslös! Kan sova hur mkt som helst, fast det e ju ingen skönsömn direkt :o Jag längtar efter bebis :) Har du fått flera missfall P? När har du bf? Och du TP? Vagnen kom hemlevererad idag på morgonen, ska bli kul att packa upp och montera ihop ikväll.

• TjabooPeople
    jenny gr skrev 2014-01-09 11:54:31 följande:
    Ha ha ja just nu inne i en period av andfåddhet & trötthet. Totalt orkeslös! Kan sova hur mkt som helst, fast det e ju ingen skönsömn direkt :o Jag längtar efter bebis :) Har du fått flera missfall P? När har du bf? Och du TP? Vagnen kom hemlevererad idag på morgonen, ska bli kul att packa upp och montera ihop ikväll.
    Skojs, vet inte när vi får hem våran. Hoppas bara den hittar hit innan bebisen. Är tydligen en väldigt populär vagn. Och köer på den :)
  • TjabooPeople
    jenny gr skrev 2014-01-09 13:08:33 följande:
    När har du BF då?
    Gissar att det är mig du menar, vi har BF i skiftet april maj
  • Cissan

Vi köpte en Emmaljunga Viking, ngn mer som kör den i år? Jag tycker den är så liten o söt :))

• Patricia4
    jenny gr skrev 2014-01-09 11:54:31 följande:

Hej

Två missfall sedan juni 2013:(

Går in i V8 imorgon och håller hoppet levande:) haft ett MA för många år sedan också. Sjunde graviditeten , fjärde barnet.
  • Patricia4
    Cissan skrev 2014-01-09 14:20:55 följande:

Vi köpte en Emmaljunga Viking, ngn mer som kör den i år? Jag tycker den är så liten o söt :))

Ja det var den jag menade att vi också funderar på. Vilken färg tog ni???
  • Cissan

Vi tog en marinblå....köpte till en vit skinnsufflett så jag kan variera lite. Jag vet att jag ska få en pojk(kan ha påverkat mitt val lite ☺️) Gillar svart o turkos oxå. Tog ett vitt chassi oxå, kul med ngt annat. Jag tycker vagnen är superfin!!

• Patricia4
    Cissan skrev 2014-01-09 14:30:21 följande:

Vi tog en marinblå....köpte till en vit skinnsufflett så jag kan variera lite. Jag vet att jag ska få en pojk(kan ha påverkat mitt val lite ??) Gillar svart o turkos oxå. Tog ett vitt chassi oxå, kul med ngt annat. Jag tycker vagnen är superfin!!

Åh vita chassin är skitsnygg:) är den lättkörd? Du får betygsätta den sen till mig så jag vet om den är värd att köpa:))

Kul att man kan variera färg på suffletten. Jag skulle vilja ha den som Mia skäringer har i solsidan.
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35