• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • Patricia4
    jenny gr skrev 2014-01-08 13:38:53 följande:
    Den måste vara meningen för er Patricia :)

Ja den är snygg men har nog haft mer tankar på en kronan eller emmaljungas nya vad den nu hette...åh totalt senil...!
  • TjabooPeople

Tycker Kronans vagnar, speciellt de med samma namn, tål inte den där "armen" som sticker upp fram till. usch, City är okej, lätt och blir rätt liten hopfälld.

• Patricia4
    TjabooPeople skrev 2014-01-08 14:42:15 följande:
    Tycker Kronans vagnar, speciellt de med samma namn, tål inte den där "armen" som sticker upp fram till. usch, City är okej, lätt och blir rätt liten hopfälld.

Vi har V70 då jag har hockeyungar, så vagnen behöver inte vara liten :) däremot vill jag att vagnen är lätt och bra att jogga med, vilket jag har hört att kronan är. Köpte en babytravel joggingvagn när sonen var liten och var jättenöjd med den ute i terrängen men i varuhus och rulltrappor och bilen - hopplös. Kan tänka mig en sån nu med när bebisen är större, de var så billiga,  men behöver en bra liggvagn att börja med. Tycker emmaljungas citykorgar också är så söta och mysiga för bebisar.
    Nåja om jag skulle ta mig förbi v.15 innan jag börjar planera barnvagn...Drömmer 

• jenny gr

Joggingvagn, låter grymt! Från vilken ålder kan man börja använda den?

• TjabooPeople
    jenny gr skrev 2014-01-08 16:19:22 följande:
    Joggingvagn, låter grymt! Från vilken ålder kan man börja använda den?
    Använder du mjuklift och den går att lägga helt ned, hur tidigt som helst. Vi hade en dublewave tvillingvagn med mjuklift, fungerade superbra
  • jenny gr

Jag har en mjuklift, tack för tipset! Saknar att springa, kanske för att det verkligen inte går nu.. Kanske kommer ta tid att komma igång med löpning sen med, men nu är jag så sugen! :)

• TjabooPeople
    jenny gr skrev 2014-01-08 16:37:05 följande:
    Jag har en mjuklift, tack för tipset! Saknar att springa, kanske för att det verkligen inte går nu.. Kanske kommer ta tid att komma igång med löpning sen med, men nu är jag så sugen! :)
    Vad hindrar att du springer nu ?
  • jenny gr

Jag e i vecka 37 och känner mig rätt osmidig om man säger så. Kan knappt promma utan en massa sammandragningar :o

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35