• Wondering

Min man sover naken!!

Min man har alltid sovit naken. Inga problem med det ;)

Men nu har vår två-åriga dotter börjat sova mer och mer i vår säng - och då tycker jag inte att han ska sova naken.... tog upp det med honom och han blev sur, tyckte att det är ju det mest naturliga som finns?

Vad tycker ni? Vet inte riktigt hur jag ska ta upp det med honom igen...

• Svar på tråden Min man sover naken!!
  • jag är den jag är
    sashatasha skrev 2013-11-25 15:42:34 följande:

Du de där lät ju inte precis bättre...
    Ne jag vet inte jag. Det här är väl en smaksak antar jag. Lika konstigt som när jag ser föräldrar pussa sina barn på munnen. Men men. Alla är olika.

Men OJ! Tycker du verkligen att det är konstigt att pussa sina barn på munnen!? Varför i hela friden då!? Det är ju inte direkt så att man tungkysser dem, eller hur?

Jag har aldrig förr stött på någon som tycker att det är konstigt att pussa sina egna barn på munnen.... 
  • sashatasha
    Fröken reserverad skrev 2013-11-25 15:46:40 följande:
    Min dotter struntar helt i om vi har kläder eller inte kläder, fick hon bestämma skulle hon alltid vara naken inne.

Krama sitt barn är inte sexuellt alls. 

Att ligga och krama varandra nakna utan trosor lät rätt sexuellt enligt mig..
  • sashatasha
    jag är den jag är skrev 2013-11-25 15:51:25 följande:

Men OJ! Tycker du verkligen att det är konstigt att pussa sina barn på munnen!? Varför i hela friden då!? Det är ju inte direkt så att man tungkysser dem, eller hur?

Jag har aldrig förr stött på någon som tycker att det är konstigt att pussa sina egna barn på munnen.... 

Nu är det min åsikt, pussar på kinden och kramar tycker jag är jätte fint. Men när man ska hålla på och kladda på munnen nja.. jag vet inte jag. Men säger inte att det är något fel med de! Bara inte min grej då. :)
  • Fröken reserverad
    sashatasha skrev 2013-11-25 15:53:10 följande:

Min dotter är fem..inte femton.

Tycker du det är sexuellt att ha sin nakna bebis på bröstet med?
    Eller när och var går gränsen?

Reserverad står för upptagen.
  • amia01

Förstpr din man. Att sova naken är ju det bästa som finns, och jag har jätteångest varje gång jag av olika anledningar inte kan göra det.

Håller med fluu, jag ser inga problem emd det heller, utan tror att det beror mycket på vilka värderingar man som förälder lägger i det. 
    Ser varje vecka samma "nakenskräck" på simskolan, där mammorna försöker skydda sina döttrar från att behöva visa sig nakna för min fyraåriga kille. Trist värld vi lever i i dag...

• sashatasha
    Fröken reserverad skrev 2013-11-25 15:56:50 följande:

Man är ju inte en bebis om man är 5 år? Men du gör som du vill.
  • jag är den jag är
    sashatasha skrev 2013-11-25 15:53:10 följande:

Är det sexuellt om två barn gör det också? Mina döttrar brukade ligga och gosa när de var mindre, ibland var de nakna. Drar det tankarna till det sexuella tycker du?

Själv ser jag faktiskt inget sexuellt i nakenhet, och framförallt inte i barns nakenhet.

Men det är ju som du själv påpekar helt individuellt. Är bara nyfiken på hur du tänker.   
  • Anonym (Hmmm)
    Fröken reserverad skrev 2013-11-25 15:56:50 följande:

Ja när går din gräns för att kramas naken med ditt barn i sängen?
  • Fröken reserverad
    sashatasha skrev 2013-11-25 16:04:46 följande:

Ja, jag gör som jag vill, och min dotter mår absolut inte dåligt av det.

Jag är mer nyfiken på var du tycker gränsen går? När får man inte krama sitt barn naken längre? 
    Reserverad står för upptagen.
  • jag är den jag är
    sashatasha skrev 2013-11-25 16:04:46 följande:

Men var går gränsen för dig?
Svar på tråden Min man sover naken!!