Minniemousemommy skrev 2013-11-25 16:21:43 följande:
Vi är aldrig helt nakna förutom när vi duschar/badar eller byter om. Och när vi har sex då.
ALDRIG att mina barn skulle sova nakna tillsammans med mig och mina man när vi också var nakna. Vad gör ett par trosor eller kalsonger för skillnad? Varför kan ni inte bara ta på er det?
Dessutom ni kvinnor som sover utan trosor, är inte ert lakan jätteäckligt? Eller har ni inte flytningar eller mens?
precis, vad gör ett par trosor eller kalsonger för skillnad? varför kan man inte lika gärna vara utan?

för att DU eller andra inte ska få perverterade tankar? det får stå för er i såna fall, inte mitt problem (eller mina barns).
flytningar har man mer av om man inte luftar underlivet så kan hända att vi slipper den värsta sorten? flytningar som kommer ut i mängder lär väl nudda lakanen genom trosorna med i såna fall?
mensfrågan: alltså, man behöver ju inte lufta precis när man har mens men det finns ju även tampong? som sagt ligger man ju inte och breder ut sig utan täcke liksom, de behöver ju inte få en gynekologisk närbild.