Inlägg från: mitthemligajag |Visa alla inlägg
  • mitthemligajag

BF Oktober 2014

choklaa skrev 2014-02-15 12:27:27 följande:

Undrar har ni några graviditets symtom?

Själv molande lite värk i magen, lite ömma bröst tror dock de har med att jag slutade amma sonen lika snabbt som jag fick reda på att jag var gravid. Och kanske ytte Putte lite illamående.

Har massor, väldigt ont i bröstvårtorna, brösten har blivit större och fått massa ådror! Sover så extremt mycket! Spyr på mornarna, mår illa fram till typ 15 och ända fram till jag ska lägga mig för då spyr jag igen... Ett helt galet luktsinne, gått från bruna flytningar till vita tjocka och har lite små mensvärk! Ja så ser mina riktigt jobbig dagar ut, hoppas jag för ut ngt gott av detta om 9 mån;)
  • mitthemligajag
    majamys skrev 2014-02-15 18:48:41 följande:

BRA att någon annan också är förstoppad, så kan jag också se det som ett symptom och inte bara något som är sjukt irriterande ;)

De är jag med ;)
  • mitthemligajag

Åh herregud! Nu har jag gråtit i 4 timmar i stort sett, utan anledning, äntligen har jag slutat..., konstiga jobbiga känslor i kroppen som jag inte alls känner igen... Phu hoppas det inte fortsätter såhär

• mitthemligajag
    Singoalla78 skrev 2014-02-16 12:37:55 följande:
    förlåt men HAHAHAHA  :D , Detta med gråtandet känns igen..jag e inte en gråtig person, men nu lipar jag för minsta lilla, haha 

Ont i boobsen som kommer å går åxå....sugen på frukt ;)
    DET ÄR JU HEMSKT!!! Fy tusan
  • mitthemligajag
    Bonebag skrev 2014-02-16 19:15:33 följande:

Dessa hormoner, jävlar jag hatar dom. Är så irriterad/arg hela tiden för absolut ingenting. Försöker va glad men de funkar lixom inte...... Stackars gubbe jag har :/

Feeel Ya sista! :(
  • mitthemligajag

Vi såg en liten knoddis idag på vul med hjärta som pulserade, var ca 5 mm lång, idag gick jag in i v 8 7+0 och plutten är egentligen för liten för halterna hcg! Men den har växt extremt, från att inte vara ngt alls förra fredagen, till 5 mm idag! Visst hade ngn mer här gjort vul? Vilken vecka och hur många mm?:)

• mitthemligajag
    swallin skrev 2014-02-18 10:23:52 följande:

Är det någon som har några bra tips mot hemskt gravidillamåeende? Känns som om jag måste äta hela tiden för att slippa kräkas :(

Jag skrev för något inlägg sedan bara! Gå till läkaren och få lergigan! De är de absolut jag typ gjort...!!!
  • mitthemligajag
    Singoalla78 skrev 2014-02-18 10:52:57 följande:

Jag e nu gravid i v 7+0 å såg det lille hjärtat ticka igår igen på ännu ett vul, men nu ser det bra ut å jag behöver inte gå på fler innan rutin ul,et. Nu undrar jag, jag fick mkt dåliga nyheter för 3 dagar sedan, min mamma har hjärn cancer, detta stressar mig såklart å då undrar jag, kan denna stress framkalla  Mf?

Hej vad roligt! Jag såg också ett hjärta och en liten nöt igår på vul i 7+0! Min mormor som jag i stort sett växt upp med, min högra hand och absolut bästa vän försvann från mig i söndagsnatt 75 år gammal och pigg för sin ålder. Kom in på vul störtbölandes, bm berättade att sorg inte skapar mf, folk lever i krig under både sorg och stress och ändå föds det barn i dessa länder. Beklagar verkligen din mammas cancer, denna jäkla cancer.... Men oroa dig inte över din knoddis, den klarar sig! Kram
Svar på tråden BF Oktober 2014