BF Oktober 2014
Undrar har ni några graviditets symtom?
Själv molande lite värk i magen, lite ömma bröst tror dock de har med att jag slutade amma sonen lika snabbt som jag fick reda på att jag var gravid. Och kanske ytte Putte lite illamående.
Undrar har ni några graviditets symtom?
Själv molande lite värk i magen, lite ömma bröst tror dock de har med att jag slutade amma sonen lika snabbt som jag fick reda på att jag var gravid. Och kanske ytte Putte lite illamående.
BRA att någon annan också är förstoppad, så kan jag också se det som ett symptom och inte bara något som är sjukt irriterande ;)
Åh herregud! Nu har jag gråtit i 4 timmar i stort sett, utan anledning, äntligen har jag slutat..., konstiga jobbiga känslor i kroppen som jag inte alls känner igen... Phu hoppas det inte fortsätter såhär
Dessa hormoner, jävlar jag hatar dom. Är så irriterad/arg hela tiden för absolut ingenting. Försöker va glad men de funkar lixom inte...... Stackars gubbe jag har :/
Såg jag ngt om bildtråd?? Kan ngn länka den ? :)
Vi såg en liten knoddis idag på vul med hjärta som pulserade, var ca 5 mm lång, idag gick jag in i v 8 7+0 och plutten är egentligen för liten för halterna hcg! Men den har växt extremt, från att inte vara ngt alls förra fredagen, till 5 mm idag! Visst hade ngn mer här gjort vul? Vilken vecka och hur många mm?:)
Vill förövrigt tipsa alla som mår väldigt ila och kräks hela dagarna, lergigan comp! Min räddning!!!!!!
Är det någon som har några bra tips mot hemskt gravidillamåeende? Känns som om jag måste äta hela tiden för att slippa kräkas :(
Jag e nu gravid i v 7+0 å såg det lille hjärtat ticka igår igen på ännu ett vul, men nu ser det bra ut å jag behöver inte gå på fler innan rutin ul,et. Nu undrar jag, jag fick mkt dåliga nyheter för 3 dagar sedan, min mamma har hjärn cancer, detta stressar mig såklart å då undrar jag, kan denna stress framkalla Mf?