Åh vad roligt att det är flera stycken som känner av bebisen redan! Då kan jag nog vara rätt säker på att det är det jag känner på kvällarna. Känns precis som samma fladder som förra gången, men så tänker man att det är säkert något annat, trots att det aldrig har känts som fladder i min mage när jag inte varit gravid :)
Vi har inte fått tid till RUL än, men borde få kallelsen vilken dag som helst nu enligt min bm. Vi ska absolut kolla kön, inte för att det spelar någon roll mer än att vi båda är så himla nyfikna! Jag tycker folk gör precis som de vill med hur de klär sina barn, min son har rätt så killiga kläder, mest för att jag inte är så förtjust i de könsneutrala kläderna med massa tryck och färger. Sen så är det jäkligt praktiskt med mörblå kläder för skiten syns inte så tydligt :) Får vi en tjej kommer jag shoppa loss på ljuvliga tjejkläder i gammelrosa!
Är det någon här som känner till NUB-teorin? Finns ju tom en läkare här i Sverige som könsbestämmer vid v.12-13 enligt den, och i USA verkar det vara mycket vanligare. Enligt den teorin väntar vi iaf en pojke, så vi får väl se om några veckor om det stämmer.