MissLis skrev 2014-04-20 10:57:55 följande:
Fler än jag som kommit in i "spökveckorna"? Ni vet illamåendet är över och än känner jag inga sparkar. Tror mig ha känt en liten buff eller två, men jag vågar inte säga om det verkligen var bebisen eller tarmaktivitet I morgon går jag in i vecka 15 och om två veckor ska vi äntligen på RUL! Börjar faktiskt bli lite nervös och samtidigt förväntansfull över att se den lilla Jag är stensäker på att det är en liten tjej, vi får se om jag har rätt
Jajjemensan! Är i v 16 (15+3) och här avtar allt som heter gravidsymptom med jämna steg. Har fortfarande svårt för lukter och att äta vissa saker, men annars så mår jag oförskämt bra. Har dock en megakula på magen som är galet mysig :) Kände imorse hur det "buktade" ut snett till väbster nedanför magen, just på ett litet ställe. Sambon kände utbuktningen också. Kan det ha varit den lill* man kände? Kan den ha legat i "rätt läge" och att man hade en jäkla tur som kände just där och då? Efter en liten stund var det som buktade ut helt borta och har inte känt den efter det. Är jag helt ute och svävar?