• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • choklaa

Har legat i sängen större delen av dagen efter natt jobb. Har en sådan jäkla mensväek och de trycker på nedåt när jag står. Har skött magen 4 gånger undra om de kan va magsjuka och mår sjukt illa.

Ringde bm och hon blöder du inte är de avvakta som gäller man vet aldrig. Och så nämde hon missfall. Jävla kärring!! Tänkte att hon kunde lyssnat med doppel. Eller något de trycker på riktigt mycket nedåt när jag står upp.

• Irmeline
    choklaa skrev 2014-04-14 19:59:39 följande:
    Har legat i sängen större delen av dagen efter natt jobb. Har en sådan jäkla mensväek och de trycker på nedåt när jag står. Har skött magen 4 gånger undra om de kan va magsjuka och mår sjukt illa.

Ringde bm och hon blöder du inte är de avvakta som gäller man vet aldrig. Och så nämde hon missfall. Jävla kärring!! Tänkte att hon kunde lyssnat med doppel. Eller något de trycker på riktigt mycket nedåt när jag står upp.
    Tycker du borde åka in och kolla upp dig om det är kvar imorn, för säkerhets skull!
  • mitthemligajag
    jonie skrev 2014-04-14 19:31:31 följande:

mitthemligajag: Ja jag vill veta, är så himla nyfiken smile1.gif Frågade sist med. Ni då??
    Jag bloggade massor när jag väntade sonen men sen har det inte blivit så mycket ;) men adressen är iaf joniesbebisverkstad.blogspot.com Tror jag... ;)

Jo vi ska absolut kolla! Vi Kan inte hålla oss alltså och ser ingen fördel med de heller ;) skönt Att kunna förbereda sig lite, ja men de är ju jätte kul att blogga, tanken var väl först mer att jag bara skulle blogga för min egen skull så jag kunde jämföra och titta tillbaka och för mina närmaste, typ mamma som

Inte bor här! Men sen fick jag många fler läsare än väntat så nu har de blivit lite allt möjligt ;)
  • mitthemligajag
    choklaa skrev 2014-04-14 19:59:39 följande:

Villen vecka är du i? Jag kommer ihåg att jag också hade grym jäkla mensvärk typ runt 11-12 så jag kall svettades och kände världens tryck neråt som att något skulle komma ut, var livrädd tänkte bara att nu är de slut! Men ingenting hände och mensvärken kom till och från under någon vecka,men pyret lever än än och jag har inte kännt av något sånt på länge!

Håller tummarna för att allt ska gå bra för dig
  • mitthemligajag

I några dagar har jag känt något konstigt nere vid blygdbenet, jag kan inte förklara känslan, de gör absolut inte ont men de känns som små ilningar, pet, nervryck och jag har varit orolig, sen läste jag att någon annan förklarat sina sparkar med samma ord som mig, kan det vara sparkar???

• Saga101

Jag hoppas gärna in ! Väntar andra barnet och BF 16/10 ! Dock väntar vi på fvp nu då vi fick en mkt dålig siffra på KUB :( 1/10

• MeEmmA

Jag har inte RUL förrän i vecka 20, känns lite sent...längtar efter att få se den lilla igen :)

• tasirvio
    Saga101 skrev 2014-04-15 09:00:40 följande:
    Jag hoppas gärna in ! Väntar andra barnet och BF 16/10 ! Dock väntar vi på fvp nu då vi fick en mkt dålig siffra på KUB :( 1/10
    Oj då! Det var ju trista nyheter.. har ni hunnit fundera hur ni kommer att gå vidare efter att ni fått resultaten? Förstår att det säkert är skrämmande tider, och att det säkerligen känns som ett otroligt ansvar. Hoppas allt går bra för er!
  • kohler12

Jag ska få se den lilla imorgon :) v 14+2 sen blir det RUL kring v18 eller 20 för mig 

• Saga101

Vi pratar o pratar hela tiden ! Svåra beslut att ta och hoppas på att inte behöva ta det valet ! Har ni gjort kub ?

Svar på tråden BF Oktober 2014