kohler12 skrev 2014-04-17 07:21:01 följande:
vilken dag man har haft igår, 6.30 gick bussen mot Falun besök på sjukhuset, jisses kom till receptionen kring 8.10 och 8.20 va det dags för urinprov, 9.00 träffa läkaren fick göra Ultraljud (tidigt) på grund av min urininfektion plus att min njurbäckeninflammation är kvar tyvärr, vilken rolig krabat man har i magen läkaren kunde knappt mäta den lille så han sa ja 13+4 men det va svårt o få den lille att samarbeta sa han så ungefär 4 dagar bakåt blev det gör mig ingenting faktiskt lika glad för det faktiskt
9.48 va det dags för blodprov jisses sen fick jag sitta i väntrummet ett tag va nära att jag blev inlagd för att min högra njure inte har återhämtat sig men jag slapp det så först 14.25 kom jag hem vart på sjukhuset sen 8.10 ungefär idag klev upp 05.00, det va min dag detta
den lilla krabaten satte händerna framför ansiktet många gånger såg ut som den lekte tittut :D sen slog den volter hit o dit jag kände det faktiskt.
sen la den sig på sidan med händerna under huvudet
läkaren sa ni kommer få en busunge :) haha
men när han mätte så sa han rakt ut att det va svårt det såg jag på honom så det är lite osäkert om jag är i v13+5 eller 14+3 idag
Oj vilken dag, skönt att allt var bra.
Men om du kanske flyttades 4 dagar bakåt, då är du väl antingen 13+5 (som innan) eller 13+1? Eller tänker jag fel?