• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Cazza

Varit på ul idag o det verkar som om mina tvillingar är pojkar!

• karpas

Idag är det tre veckor till RUL, väntar med spänning. Önskar tiden skulle gå liiiite fortare. Har ju fått se vår lilla redan i v.11 och då sprattlade h*n för fullt, men ändå är man lite nervös inför ultrat. Man blir nog lite extra nojjig för varje graviditet. Fast försöker att vara glad för det jag har nu och min känsla är att det ligger en liten som ibland fladdrar till där inne. Har även en liten känsla av att det kunde vara en kille där inne, men är förberedd på att det är en fjärde tjej. :) 

• Lillium
    Cazza skrev 2014-04-22 17:22:25 följande:

Grattis, vad roligt!

Jag har ultraljud om lite mindre än 2 veckor och längtar så mycket!
  • Aftonstjärna

Här har det hänt saker medan man firat påsk! Roligt att läsa om första sparkar och växande magar! Själv har jag firat denna soliga dag med att dra på mej mammaleggings första gången, fast magen känns mer fet än gravid ännu... Är så lycklig över att må bättre, är på strålande humör morgon och förmiddag, sen kommer illamåendet krypande mot kvällen, men fantastiskt att få känna sig "normal" igen! Mvc-besök imorgon, få se hur mycket man gått upp, äger ingen våg.

v. 13+5

bf 23/10
  • Aftonstjärna
    Cazza skrev 2014-04-22 17:22:25 följande:
    Grattis! Vad spännande! 
    bf 23/10
  • choklaa

Var inne på vul/ul. I dag. Man såg inte var rosa blod flytningarna kom i från men ett liten pickande hjärta såg man. 15+3 mätte hon de till.

Angående barnvagn:
    Jag har en enkelvagn Emmaljunga nitro city pp dark grey till salu. Med samtliga tillbehör om någon är intresserad?

• Tamara
    Bellsam skrev 2014-04-22 18:46:44 följande:

Ska alla här titta kön? Tror inte vi ska göra det i alla fall :)

Nej vi ska inte ta reda på kön. Har inte gjort det någon av mina graviditeter.
  • Irmeline
    Bellsam skrev 2014-04-22 18:46:44 följande:

Ska alla här titta kön? Tror inte vi ska göra det i alla fall :)

Vi ska nog be om det denna gång för att förbereda storasyster. :)
  • Irmeline
    choklaa skrev 2014-04-22 19:48:20 följande:

Var inne på vul/ul. I dag. Man såg inte var rosa blod flytningarna kom i från men ett liten pickande hjärta såg man. 15+3 mätte hon de till.

Angående barnvagn:
    Jag har en enkelvagn Emmaljunga nitro city pp dark grey till salu. Med samtliga tillbehör om någon är intresserad?

Skönt att det såg bra ut!
Svar på tråden BF Oktober 2014