• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • JennyL88

Har också rul i v.20, tror det är vanligt. Är nu i v.16 och tänker börja handla nya bebis grejer efter ultraljudet. Längtar också.

BF 15 oktober
  • Yarrow

Dreammaddo, du kan maila mig din emailadress så bjuder jag in dig i gruppen :) den är hemlig fortfarande så det går inte att söka upp den men den finns och har massor aktivitet varje dag :)

• DreamMaddo

Yejje! Jag mailar direkt! Vad roligt! Ser sååå fram emot att få "komma ut" med graviditeten ^^

• Jennifer
    Lillium skrev 2014-04-28 20:49:58 följande:

Är det dags för rul för några fler snart? Har mitt på måndag och är nervös men det känns jättespännande att se bebisen igen :) hoppas så att allt ska se bra ut.

Jag har rul på fredag och är så nervös!!
  • Jeaneeettes
    Lillium skrev 2014-04-28 20:49:58 följande:
    Är det dags för rul för några fler snart? Har mitt på måndag och är nervös men det känns jättespännande att se bebisen igen :) hoppas så att allt ska se bra ut.

Jag har rul imorgon är i v.18+4 då. Super nervös och ska försöka få denna dag att gå fort
  • choklaa

Vi har rul o vecka 17+6 enligt bms uträkning. Den 9:e maj. Sista dagarna kommer gå fort som bara den. Då jag ska göra tre natt turer. Så det lär gå snabbt som bara den får man hoppas innerligt och efter sista natten av tre med en gång till ultraljudet.

• mitthemligajag
    Jeaneeettes skrev 2014-04-29 06:14:10 följande:

Jag har rul imorgon är i v.18+4 då. Super nervös och ska försöka få denna dag att gå fort
    En då har du ju bf datum i september?? :)
Svar på tråden BF Oktober 2014