BF Oktober 2014
Det beror på vem man frågar. Vissa säger tredje trimestern, andra 33+0 när man inte längre stoppar en spontan förlossning, ytterligare andra 37+0 när man räknas som fullgången.
Det beror på vem man frågar. Vissa säger tredje trimestern, andra 33+0 när man inte längre stoppar en spontan förlossning, ytterligare andra 37+0 när man räknas som fullgången.
Ja jo klart allt är jobbigare, de kan jag inte säga något om! Men jag blir så ju otroligt rastlös så förra veckan målade jag om hallen ;) men de fick jag igen på kvällen, världens menssmärtor och sammandragningar! Men annars så! Hade förväntat mig att känna mig som en stor valross som inte kan göra någonting för jag tycker det är så folk får dom sista veckorna att låta :p målar fortfarande tånaglarna och knyter skorna ( ja det är jobbigt, men de går ) men det kanske handlar lite om jädrar anamma också,
Dalarna/ Borlänge :) bf 8 okt och förstföderska!
Irmelin; måste bara fråga en sak, heter du så på riktigt? Alltså det här låter säkert sjukt, men jag har liksom fastnat för ditt användarnamn, jag tycker det låter så fint i munnen och jag gillar liksom klingen i det haha! För visst är det ett riktigt namn? Risk för att göra bort mig totalt nu HAHA
Någon som fått mer svettningar, halsbränna och som är mer trötta nu i slutet? Minns inte att jag hade så när jag väntade sönerna.
Varför har man inte en push knapp man trycker på så allt sätter igång nu när man är less på det här?? Har bebismyst två dagar i rad, det tär på längtan!
Jag har varit på förlossningen inatt jag, fick en blödning så vi åkte in och kollade, när vi kom in hade den slutat med den kom inifrån från tappen. Dom var lite oroliga för moderkakeavlossning men eftersom inget tydde på det så valde vi att åka hem och barnmorskan trodde mest att det berodde på att jag börjat öppna mig och förberedas lite smått, wihoo! Dock kunde hon inte säga hur mkt eller så då hon kände att det var onödigt att titta mer därinne eftersom det var öppet efter blödningen.