• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • JennyL88

Många som mår dåligt nu, men förhoppningsvis mår vi alla lite bättre i slutet av månaden Jag var och köpte de sista till bebisen idag en gosig filt, strumpor och nappar. Tänkte ha napparna i nödfall, dottern vägrade alltid napp men de hade avlastat om hon hade gjort det. Satt fast klistrad på mig de första månaderna hehe. Spännande och se vad denna bebisen är för en person.

BF 15 oktober
  • manda123

Att vara gravid i all ärs, men nu är det bara segt tycker jag. Inga som helst känningar och så vansinnigt trött på allt folk runt omkring som ringer/smsar var och varannan minut och undrar om det är på gång....jag frågade sambon imorse om vi skulle resa iväg idag istället för här kommer det inte komma någon bebis på minst 14 dagar, han förstod inte riktigt min sarkasm och tittade lite lustigt på mig :)

Det här med sömn, verkar vara ganska så vanligt att inte kunna sova om nätterna nu. Kanske är kroppens sätt att förbereda sig på sömnlösa nätter?

• doyouremember

Var på mitt sista BM besök idag ( har planerat snitt den 21e)    
    Jag ligger 1 kg plus sen inskrivningen, skönt Nu vill jag att dessa 13 dagarna som är kvar ska gå fort! Grattis till er alla som fått er/era bebisar & lycka till ni som snart är där  

• mitthemligajag
    doyouremember skrev 2014-10-08 15:31:42 följande:

Var på mitt sista BM besök idag ( har planerat snitt den 21e)   smile1.gif  
    Jag ligger 1 kg plus sen inskrivningen, skönt smile1.gif Nu vill jag att dessa 13 dagarna som är kvar ska gå fort! Grattis till er alla som fått er/era bebisar & lycka till ni som snart är där smile1.gif  

Oj men bara 1 kg? Vart är din bebis :p
  • Aftonstjärna
    mitthemligajag skrev 2014-10-08 17:35:29 följande:

För cirka 2 timmar sedan gick slemmisen :D

Spännande! Har du andra känningar?
    bf 23 oktober
  • marmik

BM försökte göra en hinnsvepning idag men jag var inte öppen nog, men ajaj vad det ilar nu... hoppas att det kan ha någon effekt ändå :)

• mitthemligajag
    Aftonstjärna skrev 2014-10-08 18:38:35 följande:
    Spännande! Har du andra känningar?
    bf 23 oktober
    Nja, sammandragningar men inte så dom känns ngt speciellt :)
  • MeEmmA
    mitthemligajag skrev 2014-10-08 17:35:29 följande:

För cirka 2 timmar sedan gick slemmisen :D

Vad kul!

Hoppas nästan varje gång jag går på toa att det ska komma nått som visar att det e på gång på riktigt!

Du har nog din bebis i famnen väldigt snart :)
  • DinaMii
    mitthemligajag skrev 2014-10-08 18:43:26 följande:
    Nja, sammandragningar men inte så dom känns ngt speciellt :)
    Ooh :)

Kanske blir födelsedag imorgon då!
Svar på tråden BF Oktober 2014