• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Olivine

Baktakt: Vad B! Jag har det motsatt. Har haft värkar sedan kl. 06 igår och här har de blivt mer intensiva och längre, fast glesare. Från 2-5 min melllan och klent till 8-10 mellan, fast riktigt jobbiga värkar. Det känns så utdraget, trots allt snack om att det går snabbare när man är omföderska...

Hoppas att ungarna kommer snart! Lycka till med allt!

• choklaa

Tjejer, en fråga, bebis ligger något ryktbart nere med huvudet. Ryggen och rumpan ligger på min högra maghalva och jag har så förbannat ont längst med. I natt kunde jag inte resa mig upp så mycket som de gjorde ont som om jag var blåslagen på den sidan. Typ träningsvärk / blåmärken. Någon som varit med om liknande?

• mitthemligajag
    choklaa skrev 2014-10-05 07:39:28 följande:

Tjejer, en fråga, bebis ligger något ryktbart nere med huvudet. Ryggen och rumpan ligger på min högra maghalva och jag har så förbannat ont längst med. I natt kunde jag inte resa mig upp så mycket som de gjorde ont som om jag var blåslagen på den sidan. Typ träningsvärk / blåmärken. Någon som varit med om liknande?

Jag har haft likadant! Hade jätte ont på ett speciellt ställe några veckor, precis som ett inre blåmärke! Barnmorskan sa att det var väldigt vanligt då bebis kan ligga och ha ngt tryckt mot just de stället att de tillslut blivit som ett inre blåmärke, väldigt vanligt runt naveln sa hon. Mitt satt dock underrevbenen på höger sida, men precis som du säger, känns som ett blåmärke, en öm punkt
  • Baktakt

Kan också vara träningsvärk, enligt både min BM och spec-mvc! Jag har det konstant så nu efter fixeringen, sannats har jag mest känt det när bebisen kämpat länge med att byta läge.

• JennyL88
    Anderzonl skrev 2014-10-05 10:59:04 följande:

Imorse 05:28 kom vår prinsessa 2 v före bf!!!

Härligt. Grattis till flickan, hoppas ni mår prima!!
    BF 15 oktober
  • Aftonstjärna

Grattis! {#emotions_dlg.flower}
    bf 23 oktober
  • jamieblue

Stort grattis, hoppas allt gick bra!
Svar på tråden BF Oktober 2014