• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • mitthemligajag

Bf om 2 dagar och igår kväll fick jag fruktansvärt ont i höfterna, varit vaken heeela natten... kan det ses som

Ngt tecken? Ngn som fått det innan allt dragit igång?

• Jenny 2014

Beräknad om 5 dagar och har börjat få lite mensvärk å förvärkar så tror man nu börjar de så slutar de ,hoppas på bebis nuuu är så trött på å vara stor!Grattis till er som har fått era bebisar skönt att allt gick bra å att ni hann in he he

• Tamara
    Lillium skrev 2014-10-05 20:10:44 följande:

Idag föddes vår dotter på bf+1. Är så lycklig!

Grattis!
  • Olivine

Grattis till era bebisar, tjejer! {#emotions_dlg.flower} Vilken babyboom!

Jag har varit i oavbruten latensfas sedan kl 06 i lördags. Värkar var 8-10:e minut. Det börjar bli ganska slitigt och jag är ganska trött nu. Hoppas att det finns någon energi kvar när jag äntligen får komma in.

• JennyL88
    Olivine skrev 2014-10-06 11:10:47 följande:

Grattis till era bebisar, tjejer! Vilken babyboom!

Jag har varit i oavbruten latensfas sedan kl 06 i lördags. Värkar var 8-10:e minut. Det börjar bli ganska slitigt och jag är ganska trött nu. Hoppas att det finns någon energi kvar när jag äntligen får komma in.

Men vad skulle jobbigt. Kan du inte få komma in på en undersökning och få någon slags igångsättning då?
    BF 15 oktober
  • marmik
    mitthemligajag skrev 2014-10-06 07:51:51 följande:

Bf om 2 dagar och igår kväll fick jag fruktansvärt ont i höfterna, varit vaken heeela natten... kan det ses som

Ngt tecken? Ngn som fått det innan allt dragit igång?

Har haft flera nätter med rejält ont i höfterna, ffa höger, men tyvärr har det inte betytt nånting hittills, men man kan ju alltid hoppas :)

Grattis till er som fått bebisar, attans vad det gick fort för Tamara, låter ju nice men samtidigt lite chockartat :)
  • Jenny 2014

Usch vad jobbigt å ha latensfas så länge. Om du inte får vila alls så åk in. De kommer en tid efter oxå när bebis är ute som man ska orka. Min försra förlossning var jätte lång å jobbig. Och blev väldugt tuff efter där jag knappt kände glädje för man var helt slut psykiskt. Kriga på hejar på dej

• Baktakt
    Olivine skrev 2014-10-06 11:10:47 följande:

Grattis till era bebisar, tjejer! {#emotions_dlg.flower} Vilken babyboom! smile1.gif

Ge dig inte på att det är latensfasen. Så har jag haft det i två veckor nu. Klockade värkar var tredje minut i söndags morse som sedan lade sig och så var jag tillbaka på gamla rytmen.
  • MissLis

Vad roligt det är att logga in och se att små bebisar har fötts: stort grattis till alla er som fått era små hjärtegryn! Hjärta

Jag har 14 dagar kvar och är ordentligt less.
    Lovade mig själv att inte bli det den här gången (tredje barnet) men det var lättare sagt än gjort Flört

Bf 21 oktober
Svar på tråden BF Oktober 2014