• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • marmik

Grattis till bebisarna! :) Har tio dagar till bf, hoppas varje dag att bebisen ska bestämma sig för att nu är det dags... :)

• marmik

Grattis till bebisarna! :) Har tio dagar till bf, hoppas varje dag att bebisen ska bestämma sig för att nu är det dags... :)

• testosteran

Grattis till alla! :) nu börjar det strömma in bebisar!

Själv 13 dagar kvar och inte en känning! Aja ut kommer dom ju förr eller senare och jag försöker boka in sånt som inte går så lätt med bebis typ tandläkaren, frisör,fotvård och andra saker typ fika å äta ute själv med mannen! ;)

Lycka till vidare!

• Irmeline

Grattis till bebisar Solig

Lite avis är jag allt.. BF+3 idag. Igångsättning senast om 11 dagar...

• Tamara

Igår 03.59 kom vår store kille med raketfart. 4465g, 51 cm. Tur att vi bara gick över tiden med 4 timmar

Började känna lite svaga värkar mellan 00.30-01 tiden. Började klocka 01.30, då var det varierat i mellan, 6,5 min i genomsnitt. 02.55 gick vattnet, stora pölen på golvet.

Ringde barnvakten och fl. De ville vi skulle komma direkt men vi var ju tvungna att vänta på mamma. Hade inte ens 2 min mellan värkarna då, började trycka på i bilen. Kom till entrén 03.50, de kom ner och mötte oss, upp av med kläderna, 2 krystvärkar sen var han ute 03.59. Det var inte långt ifrån att föda i bilen eller i entrén..

Så nu är det lilla matvraket snart ett dygn. Hoppas ni andra får snart!

• mitthemligajag
    Tamara skrev 2014-10-06 03:28:53 följande:

Igår 03.59 kom vår store kille med raketfart. 4465g, 51 cm. Tur att vi bara gick över tiden med 4 timmar smile1.gif

Började känna lite svaga värkar mellan 00.30-01 tiden. Började klocka 01.30, då var det varierat i mellan, 6,5 min i genomsnitt. 02.55 gick vattnet, stora pölen på golvet.

Ringde barnvakten och fl. De ville vi skulle komma direkt men vi var ju tvungna att vänta på mamma. Hade inte ens 2 min mellan värkarna då, började trycka på i bilen. Kom till entrén 03.50, de kom ner och mötte oss, upp av med kläderna, 2 krystvärkar sen var han ute 03.59. Det var inte långt ifrån att föda i bilen eller i entrén..

Åh detta låter som Min drömförlossning, snabbt klart och inga konstigheter ;) STORT GRATTIS!!
  • testosteran

Oj vad fort det gick....drömförlossningen! :) grattis så mycket!

Är så avis att jag spricker...vill se å snusa på min lilla bebis som är så retligt nära fast ändå så långt bort!!!

Tamara skrev 2014-10-06 03:28:53 följande:

Igår 03.59 kom vår store kille med raketfart. 4465g, 51 cm. Tur att vi bara gick över tiden med 4 timmar

• Aftonstjärna

Stort grattis Lilium och Tamara (vilken raketförlossning)! {#emotions_dlg.flower}BabyHjärta

18 dagar kvar här och börjar känna mej stor och klumpig... 

bf 23 oktober
Svar på tråden BF Oktober 2014