• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • sowe81
    Förväntansfull1990 skrev 2014-02-08 15:52:47 följande:
    Jag hade mens 1 januari men brukar ha äl runt dag 16 och jag är i vecka 6 nu. Så om du har runt 28 dagar så borde du vara i vecka 6 som mig Glad
    Jag hade min senaste mens 10/1 och är i v5 (4+1) så du borde vara i v 6. De är säkert så att några räknar från när befruktningen faktiskt skedde och andra från mensens första dag, så som de gör på sjukhuset.
  • Ninjan

Oops.upptäckte nu att jag troligen har bfi november:) så nu skuttar jag vidare till "rrätt"grupp

• majamys

Är det någon annan som kan börja känna sig väldigt svag plötsligt? Det är något nytt för mig att bli svag och det kommer ofta strax före lunch och på morgonen när magen är tom. Obehaglig känsla är det, som påminner om lågt blodsocker och ångest.

• Bonebag

Jag hade den känslan igår efter att jag sov 3 timmar på soffan, kroppen va helt orkeslös :/

majamys skrev 2014-02-08 20:34:28 följande:
    Är det någon annan som kan börja känna sig väldigt svag plötsligt? Det är något nytt för mig att bli svag och det kommer ofta strax före lunch och på morgonen när magen är tom. Obehaglig känsla är det, som påminner om lågt blodsocker och ångest.

• Sunflower80

Hej! Är ny här, plussade den 6/2 så det är helt nytt! Än känner jag bara av ömma bröst ....har Bf 13/10 :) Nån här som bor i sthlmsområdet som också väntar? Är mitt första barn:)

• Jeaneeettes
    Sunflower80 skrev 2014-02-08 20:47:17 följande:
    Hej! Är ny här, plussade den 6/2 så det är helt nytt! Än känner jag bara av ömma bröst ....har Bf 13/10 :) Nån här som bor i sthlmsområdet som också väntar? Är mitt första barn:)

Ja mitt första och bor i Stockholm hur gammal är du?
  • Shibby

Jag bor i Stockholm och väntar första
  • Sunflower80

Vad roligt! Jag är nyss fyllda 33 :) Hur gammal är du jeaneeettes.? Vad kul att du också väntar din första shibby!när är din Bf ? Känns så avlägset just nu med en liten, önskar tiden kunde gå lite snabbare:)

• Shibby
    Sunflower80 skrev 2014-02-08 22:01:09 följande:
    Vad roligt! Jag är nyss fyllda 33 :) Hur gammal är du jeaneeettes.? Vad kul att du också väntar din första shibby!när är din Bf ? Känns så avlägset just nu med en liten, önskar tiden kunde gå lite snabbare:)

6-7 oktober, beroende på vilken app/hemsida man tittar på.. Men har haft lite blödningar idag efter sex så jag hoppas att det beror på sköra slemhinnor som jag läste här att det kan bero på hoppas att allt går bra!! när har du BF? DI kanske skrev det längre upp, men skriver från paddan så är lite svårt att rulla upp och ner utan att allt går åt helvete :-P
  • sowe81

Jag bor också i Sthlm, norrort. Är 32 o väntar 2a barnet.
Svar på tråden BF Oktober 2014