Sara84 skrev 2014-02-07 18:48:49 följande:
Jag drabbades av utomkvedesför 1,5 år sedan. Hemsk upplevelse och jag hoppas inte du behöver uppleva det ? dock upptäcktes vårt utomkvedes så sent, i vecka 9 och då var det istället med livet som insats som jag förnekat mitt magonda i flera veckor. Dock upplevde jag det vara värre än magknip- mer kraftiga hugg så att ma inte kan stå upprätt. Till slut kröp jag fram... magknip kanske lika gärna i ditt fall är livmodern växer ??? håller tummarn!
Allt är helskumt här! Fick en mkt bättre gyn/bm, men det finns inget där, hcg ligger på 1900 precis som de ska. Men de finns inget embryo någonstans, de finns en fostersäck i livmodern och lite uppljusningar på livmodern med inget speciellt mer som
Syns. på ena äggstocken finns ngt som kan vara en cysta, eller embryot men de sa hon va i stort sett omöjligt att de skulle skett där. Då kommer de bli en stor operation sa hon. Finns heller inget i ägg ledarna som i en oftast vanlig utomkveds... Vi får vänta tills imorgon och se om hcg har stigit, läkaren sa att hon, 2 ggr på tio år varit med om kvinnor som varit i v 6 som inte haft ngt i fostersäcken men så efter någon dag till så finns de ngt där, väldigt sent utvecklat alltså...