• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Cazza

Men varför ett vul och inte ett ul? Jag gjorde ett ul i vecka 8 eller 9 min förra graviditet då jag hade smärtor som var lite misstänksamma.

• Förväntansfull1990
    Shibby skrev 2014-02-07 08:03:28 följande:
    Vad roligt! Glad Det skrivs så mycket i den här tråden nu så jag hänger inte riktigt med i allting, är det här ert första barn?
    Ja, det är första barnet. Vi har försökt få barn sedan vintern 2012 och detta är första plusset sen vi började försöka Glad  Är det första barnet för er också? Jag kommer ju inte från Stockholm så har ju inte så mycket vänner här omkring och speciellt inte som planerar barn. Så vore skönt att kunna knyta lite nya kontakter.
  • ylva12
    Cazza skrev 2014-02-07 08:57:02 följande:

Men varför ett vul och inte ett ul? Jag gjorde ett ul i vecka 8 eller 9 min förra graviditet då jag hade smärtor som var lite misstänksamma.

Jag trodde man gjorde VUL för att man inte ser något på ett UL de första veckorna. Jag kommer göra VUL i v9. Men kanske går gränsen någonstans runt v8 och man kan börja göra UL då...
  • Knytet

Cazza, är det riktigt tidigt mäter man mer exakt genom VUL. Min förra grav såg vi hjärtat ticka v 5+3 genom VUL och det hade aldrig synts via UL

• Terese09

Tack alla för stöd och tankar. Var in idag för vul, det blev bekräftat mina farhågor...missfall. Känns så orättvist efter kämpat så länge. Lycka till alla andra

• ylva12

Så tråkigt! Hoppas du blir gravid snart igen och att det då håller hela vägen.

• Jeaneeettes
    Terese09 skrev 2014-02-07 10:34:18 följande:
    Tack alla för stöd och tankar. Var in idag för vul, det blev bekräftat mina farhågor...missfall. Känns så orättvist efter kämpat så länge. Lycka till alla andra

Beklagar sorgen ❤️
  • Lillium
    Terese09 skrev 2014-02-07 10:34:18 följande:

Beklagar, så hemskt
  • LissanS
    sowe81 skrev 2014-02-06 22:05:37 följande:
    Läste tillbaka lite o jag tror jag har koll på vem du är. Fel i första gissningen.
    Hehe Jag testade mycket förra veckan. :)  Den andra du menade har jag inte sett här än. Ska bli spännande att följa varandra . :D 
  • Knytet

Terese, nej ! Usch vad jobbigt, så ledsen för din skull. Hoppas du får nytt plus snabbt nu när mf blev så tidigt. Styrkekram

Svar på tråden BF Oktober 2014