Lillium skrev 2014-02-07 16:52:33 följande:
Men usch.. Hade du ont eller hur kom det sig att du åkte in? Hoppas att allt går bra!
Haft lite små ont ibland, som magknip! Men imorse fick jag lite ljusbrunt på papperet, väldigt väldigt lite men jag blev livrädd, så jag ringde bm som sa att blödningar och färgade flytningar är såååå vanligt så jag behövde inte oroa mig. Jag ringde gynakuten och fick komma in, dem har hållt på och velat sedan kl 9 imorse, men kom tillslut fram till att hcg inte stämmer med vul, borde väl synas ngt på vul idag v 5+4. Nu ligger jag inne över natten och ska snart få en annan läkare som ska kolla på mig, jag vet inte riktigt hur mycket den andra läkaren hade förväntat sig att hon skulle se heller när de är så pass tidigt. Men jag Inget förtroende för henne alls längre, när jag kom in i morse trodde jag att de var ett mf, hon sa på ett klumpigt sätt att de inte fanns ngt där och att de nog var utomkveds, 4 timmar senare kommer hon och berättar att hon kollat med överläkaren som sa att de var fullt normalt att inte se ngt på vul i detta skede, så hon var inte orolig längre och skickade hem oss. 1,5 h senare ringer hon på min telefon och säger att hon fått svar på blodprovet som nog inte stämmer in på vul... Men snart vet jag