• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Cazza

Jag har haft en hel del blödningar. Det är ganska normalt. Googla genombrottsblödningar. Jag tror inte det är missfall.

• Cazza

Jag fattar inte vad jag är i för vecka! Senaste mensens första dag var 2:a januari. M

På en del sidor står det v4, på sndra v6.

• Förväntansfull1990
    Cazza skrev 2014-02-08 15:48:22 följande:
    Jag fattar inte vad jag är i för vecka! Senaste mensens första dag var 2:a januari. M
    På en del sidor står det v4, på sndra v6.
    Jag hade mens 1 januari men brukar ha äl runt dag 16 och jag är i vecka 6 nu. Så om du har runt 28 dagar så borde du vara i vecka 6 som mig Glad
  • Yarrow

Bubbles: vad tråkigt :( har du fått det konstaterat eller har du nyss börjat blöda?

• Bubbles
    Yarrow skrev 2014-02-08 17:34:42 följande:
    Bubbles: vad tråkigt :( har du fått det konstaterat eller har du nyss börjat blöda?
    Kom lite rosa på pappret igår på fm. Idag kommer det rikligt med färskt blod. Så tror inte det är några tveksamheter alls tyvärr. Har ju haft ma och mf tidigare så...
  • Yarrow

Bubbles, så mina missfall börjat med :( lider verkligen med dig. Hoppas ni inte behöver vänta allt för länge till innan du får ett positivt besked igen!

• Ninjan

Hej! Hoppar in här :) då jag har bf 14/10

Hoppas verkligen att allt går som det ska då förra grav slutade i mf i v5 :)

Väntar mitt första barn och bor i norra sthlm :)/Nina

• sowe81
    nervös01 skrev 2014-02-08 08:44:32 följande:
    Jag är i v.6 (5+3) och börjarj bli orolig för om ett missfall kan ha skett. Imorse när jag gick på toaletten hade jag en brun flytning/blödning... Den var måttlig, men innehöll en aning slem... Jag känner mig även något bättre i "grav.symptom". Illamående imorse och trötthet, men absolut inte lika tufft som det varit de senaste 2 veckorna.

Pratat med 1177 och de föreslog att jag ska vänta till mitt besök hos barnmorskan nu på torsdag, när jag är i v.7.

Tror ni det kan vara ett missfall? Usch, måste sluta nojja mig..
    Åh hoppas allt är bra! 
    Jag är bara i v 4+1 och hade lite brunt i flytningarna i morse, ororar mig såklart då jag hade ma i oktober. Men som alla säger till mig säger jag till dig, bruna flytningar behöver ju inte betyda någonting alls. Så vi hoppas at det är så!!!
Svar på tråden BF Oktober 2014