• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Knytet

Sara, 5+6 idag, testade 2-3 v i v 4+6 .

Majspinglan o cynric, grattis till plus och välkomna

Kohler, hade hunörsvängningar innan jag plussade, vet att mannen påtalade att jag kanske var gravid nör jag for runt o smällde i dörrarna, haha. Nu är jag bara på väldigt bra humör och det är skönt.

Nu håller vi tummarna för en drös med 3+. Ska bli spännande sen när alla vul o ul börjar. Vem är först ut ? 26'e feb har jag....

• Irmeline

En fråga til er som är VUL/UL erfarna. Jag ska ha UL eller VUL den 26:e feb, jag kommer då vara 8+4, vad tror ni det blir då, VUL eller UL?

• Jeaneeettes

Jag var på vul i lördags pågrund av mer ont på vänster sida, fick bekräftat jag var 6+0 och ett hjärta hade redan börjat slå <3

• Knytet

Mitthemligajag, hur mår du nu ? När gör du nästa vul ? Kan inte riktigt släppa vad du fick gå igenom. Hur kunde dom förväxla en cysta med ett utomkveds, verkar lite amatörmässigt. Hoppas allt flyter på lugnt för dig nu. Kram

• kohler12
    Sara84 skrev 2014-02-10 09:42:51 följande:
    kohler12 - räcker upp handen! Det var ett av mina första symptom :)
    samma här va mitt första symtom o att bröstvårtorna är ömma :) 

är i v 5+0 

har fått tid för inskrivning till BM med :) 
  • Knytet

Irmeline, där jag går gör man UL efter 8+0 men ser man dåligt gör man VUL istället. Beror på hur bra utrustning dom har och hur plutt ligger ingrottad. Räkna med VUL, alltså ta en dusch innan e mitt råd haha

Jeaneeettes, grattis till tickande hjärta. Så underbart

• Irmeline
    Knytet skrev 2014-02-10 10:52:26 följande:
    Irmeline, där jag går gör man UL efter 8+0 men ser man dåligt gör man VUL istället. Beror på hur bra utrustning dom har och hur plutt ligger ingrottad. Räkna med VUL, alltså ta en dusch innan e mitt råd haha

Jeaneeettes, grattis till tickande hjärta. Så underbart
    Tack för svar! Jo, räknar med VUL men kom på att jag kanske närmade mig tiden då UL var möjligt..
  • Knytet

Lissan, grattis till ditt 3+ oxå. Skönt att ha små delmål. 19 feb, det är ju snartdet, spännande !

• Sara84

Då ska jag avvakta och ta ett nytt test med CB digital i nästa vecka :) Går in i vecka 6 imorgon.

Vi har VUL inbokat 27/2, längtar gaaalet mycket tills dess! :) Fler än jag som är så sjukligt öm om brösten?

BH:n gör så ont idag!

Svar på tråden BF Oktober 2014