• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Jennifer

LissanS, vilken vecka är du i när du gör vul? Har ett inbokat den 20/2 och är då i vecka 7+5. Så rädd att man inte ska se något :(

• Lillium
    LissanS skrev 2014-02-10 10:43:23 följande:
    Visst är det skönt, jag 3+ idag också! :) Min VUL är den 19 feb. 

Jag har också vul den 19:e, är nervös
  • Knytet

Jennifer, hjärtat börjar slå i vecka 5+0-5+6, så med rätt utrustning ser man bra i vecka 7+5

• Cazza

Idag mår jag illa;( så illa. Lämnade barnen på dagis och åkte hem och kräktes...;( hur ska jag kunna klara att jobba?

• Sara84
    Cazza skrev 2014-02-10 11:49:29 följande:
    Idag mår jag illa;( så illa. Lämnade barnen på dagis och åkte hem och kräktes...;( hur ska jag kunna klara att jobba?
    Fy! Tänker på dig! Mitt illamående har också tilltagit. Dock inga kräkningar här än.. Hoppas du mår bättre snart! Funkar det att småäta för dig?
  • Cynric

Får jag bara fråga, varför gör nu VUL? Är det för att ni själv begärt det eller är det något man gör per automatik där ni bor?

• L1977

Hej! Så nervös att liten inte finns längre. Att jag har fått ett MA som kroppen inte fattat än. Hade väldigt väldigt ont i brösten men nu i vecka 6+2 är de knappt ömma. Inga andra symptom heller. Mer än att jag behöver kissa oftare och humörsvängningar. Funderar på att begära ett vul imorgon på inskrivning hos Bm.

• L1977
    L1977 skrev 2014-02-10 12:02:50 följande:

Hej! Så nervös att liten inte finns längre. Att jag har fått ett MA som kroppen inte fattat än. Hade väldigt väldigt ont i brösten men nu i vecka 6+2 är de knappt ömma. Inga andra symptom heller. Mer än att jag behöver kissa oftare och humörsvängningar. Funderar på att begära ett vul imorgon på inskrivning hos Bm.

Är det någon mer med lite/få symptom?
  • Jennifer
    Cynric skrev 2014-02-10 12:00:37 följande:

Får jag bara fråga, varför gör nu VUL? Är det för att ni själv begärt det eller är det något man gör per automatik där ni bor?

Jag gör privat för att jag är så orolig att det inte finns något där. :)
  • Jennifer
    L1977 skrev 2014-02-10 12:03:59 följande:
    Är det någon mer med lite/få symptom?
    Jag har ungefär samma symtom som du. Jag bokade ett vul privat till nästa torsdag den 20/2. Gör det du med om du är orolig! Men att du/vi knappt har några symtom behöver inte betyda något alls :)
Svar på tråden BF Oktober 2014