• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Shibby
    L1977 skrev 2014-02-10 12:03:59 följande:
    Är det någon mer med lite/få symptom?

Jag har i princip inga symptom allt :)
  • Tamara

Har också VUL 19/2, borde vara i 7+2 då så det ska ju synas en del. Går privat, vi har precis gått igenom utredning på samma ställe men lyckades bli gravida på egen hand nu. Vill veta att allt ser bra ut, vi har tidigare haft ett MA i v.13 som slutade med skrapning, vill inte komma till den falska tryggheten 12+0 igen utan att ha sett att det ser ok på vägen...

• jonie

kohloer12: Grattis du med, kul att vi är på samma dag Jag har tagit på tok för många test, haha, men nu får det räcka

• SysterAnna

Nu stod jag inte ut med illamåendet längre utan gick och hämtade ut receptet på lergigan comp som låg och väntade. För första gången idag mår jag bra! Känns underbart och hoppas det håller i sig hela kvällen nu. 

• Yarrow

Sådär. 3+ på det digitala idag. Nu kan jag nog andas ut :) ringt både min fertilitetsläkare och Mvc för att boka tid.

• Cazza

Vill också göra vul nu! Men mannen tycker det är onödigt. Har inte gjort med de andra två. Vid förra graviditeten klagade jag på ensidig magvärk runt v 8 och läkaren sa " bäst vi kollar" och drog fram ul- maskinen! Hade ingen aning om att de hade ngn där. Å visst var det skönt att veta, men det känns också som om man får förutsätta att det går bra där inne...

• mitthemligajag

Bruna flytningar ända sedan i fredags, dock vet vi ju enligt blodprov att hcg stigit iaf frpn fre till lördag, men idag på em har flytningarna fått mer färg. Ingen smärta alls och de är än inget rent blod. Fy tusan jag har aldrig varit så rädd som jag är :(

• Lilly Jk

Har bf 29/9 egentligen men blev flyttad på rul

och han kom tillslut 15 dagar senare än beräknad från början.

Tror att nästa också blir sen och hoppas på att få vara med ändå :)

Lillfis 19/3-2013
  • Cazza

Mitthemligajag , jag har haft rätt mkt blödningar med alla mina. Det kan vara helt normalt.

Svar på tråden BF Oktober 2014